Imap e-mail via Het Net

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart Hol

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Hallo,

Ik wil graag weten of provider Het Net de mogelijkheid voor e-mail via IMAP heeft.

Het probleem is dat ik 2 computers wil instellen op 1 e-mail account.

Indien er geen IMAP beschikbaar is, wil ik weten wat de optie(s) is (zijn) op op 2 PC's dezelfde e-mail account te beheren.

Waarom probeer je dit niet?
Klick

IMAP lijkt wat ik zover kan vinden niet te worden ondersteund door Het Net en er worden daar ook geen gegevens over vrij gegeven op de site en op internet. Wat op zich wel jammer is. Ik hoop dat je hiermee een stap verder bent of zelfs de oplossing is.

Wel pop3 instellen en dit plaatje is maar een voorbeeld. Je moet het vinkje "Eenkopie van berichten op de server achterlaten" aanvinken. Dit heb ik ook gedaan bij mij op me mobiel, pda en op me pc. Alleen ik weet niet of dit voor jou een oplossing is. Maar het is het proberen waard?

Met vriendelijke groet,

Helpdeskje

Hallo Helpdeskje,

Ik vermoed dat je de optie "kopie op de server laten staan" bedoeld.

Heb dit al eens geprobeerd, maar ik loop dan tegen de keuze: dit op 1 pc instellen of op beide. Als het op beide ingesteld staat, hoe verwijder je dan berichten?

Nou de berichten worden bewaard in je webmail. Zo kun je dus 1x in de zoveel tijd je berichten in de webmail leeg halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan