Imap/Gmail/Outlook 2007: deze vraag is een uitdaging voor de liefhebbers. Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hupie

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2010
Hallo,
Vorige week heb ik 4 nieuwe Gmail-accounts aangemaakt. Aanvankelijk werkte dat prima via POP-3, maar kreeg telkens kopieën van verstuurde berichten. Kreeg toen advies om over te stappen op IMAP. Op mijn desktop (Windows 7 en Norton Internet Security) werkt dat prima. Op mijn laptop helemaal niet (Vista en AGV 2011 gratis). Een mailadres loopt sowieso helemaal vast. Mailtjes blijven in Postvak UIT staan na verzenden. Ook krijg ik op dat adres geen mail meer binnen. Vanuit de 3 andere adressen kan ik wel verzenden, maar ook daar komt helemaal geen mail meer binnen. Ik heb de instellingen in Outlook zowel op desktop als laptop exact hetzelfde staan. Op Gmail.com heb ik POP3 uitgeschakeld en IMAP ingeschakeld. Instellingen in e-mailaccount exact conform beschrijving uitgevoerd. Ik snap er helemaal niets van.:confused: Tot slot: ik wil de mails zowel op de desktop als laptop via Outlook kunnen ontvangen. Geen zin om telkens via Gmail in te loggen. Wie weet de oplossing?

Bedankt alvast, Hupie

Hoi,

Ondanks je misselijke uitdrukking "Uitdaging" voor liefhebbers .... (je doet nét alsof dat een extra prikkel zou moeten zijn, maar het is alleen maar 'popiejopietaal' :mad:) en je doet het voorkomen of niet jij degene bent die er verd*** veel belang bij heeft.

Jij maakt de fouten, terwijl Gmail heel erg duidelijk is:

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77689

Bij mij werkt het in Outlook 2007 (2 accounts) allemaal prima.

Imap/Gmail/Outlook 2007

Beste Van Veelen, jammer dat je zo aangebrand reageert... Het was geenszins de bedoeling je te beledigen. Misschien is het voor jou peanuts, maar voor mij een serieus probleem waar ik uren op heb zitten zwoegen. Het leek mij dus een uitdaging; eens te meer omdat ik de beschrijving waar je naar verwijst uitvoerig heb nagelopen. En ach, fouten maken mag...

Niettemin dank voor je reactie!

Hartelijke groet,

Hupie

Hoi,

Ondanks je misselijke uitdrukking "Uitdaging" voor liefhebbers .... (je doet nét alsof dat een extra prikkel zou moeten zijn, maar het is alleen maar 'popiejopietaal' :mad:) en je doet het voorkomen of niet jij degene bent die er verd*** veel belang bij heeft.

Jij maakt de fouten, terwijl Gmail heel erg duidelijk is:

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77689

Bij mij werkt het in Outlook 2007 (2 accounts) allemaal prima.
Meneer of mevrouw van veelen. Het zou u sieren wanneer u uw taalgebruik(lees woordgebruik) wat aanpast. Er wordt een gewone vraag gesteld, wanneer u dat niet aanstaat reageert u niet. Om nu alleen te reageren om wat over het taalgebruik te zeggen gaat mij wat te ver.

Imap/Gmail/Outlook 2007

Beste huijb,

Dank voor je support! Om beschimpt te worden door een zgn. senior op PC-gebied gaat inderdaad erg ver. Overigens is m'n probleem nog niet opgelost. Ga nog's verder zoeken...

Mvg,
Hupie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan