IMAP Inrichting Outlook 2003 Problemen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcelD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2006
Beste mededenkers,

Momenteel ben ik voor de diverse gebruikers in frankrijk systemen aan het opzetten waarbij zij middels Outlook 2003 (office sp2) middels IMAP hun mail moeten kunnen lezen en verzenden. Naast het lokale aspect hebben ze tevens de functionaliteit (via een externe partij welke ook de imap aanstuurt) van webmail.

Echter het koppelen van IMAP gaat helemaal mis in Outlook 2003, in Outlook express lukt het echter heeft men dan ook nog de lokale mappen erbij staan. Van deze lokale mappen wil ik af zodat men alleen hun imap mappen krijgen (is overzichtelijker).

Echter in Outlook 2003 wil het helemaal niet werken. Zowel de persoonlijke mappen met het "home" icoontje blijven staan en de imap mappen worden toegevoegd als een extra tree. En zenden en ontvangen wil al helemaal niet daar deze het bericht in de uit box van de lokale mappen gooit en er niets mee doet. Foutmelding van Outlook en einde oefening.

Plaatst men een pop account erbij naast de IMAP dan lukt het wel om de IMAP te gebruiken. Wie kan mij helpen ???

Groeten Marcel.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan