img bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejayy

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
ik heb pas via een torrent site een img-bestand gedownload.Hoogstwaarschijnlijk is het een setup bestand.Nu wil ik het openen maar Nero wil dit dan weer branden.Dit heb ik laten doen op DVD maar dan wordt het weer als img bestand opgeslagen.De bekende cirkel dus.Hoe kan ik dit nu openen zodat ik de inhoud compleet kan zien en eventueel kan installeren?Ik heb ook al deamon tools en power-iso geprobeerd maar zonder resultaat.

Nu wil ik het openen maar Nero wil dit dan weer branden.Dit heb ik laten doen op DVD maar dan wordt het weer als img bestand opgeslagen.De bekende cirkel dus.Hoe kan ik dit nu openen zodat ik de inhoud compleet kan zien en eventueel kan installeren?Ik heb ook al deamon tools en power-iso geprobeerd maar zonder resultaat.
Je hebt NERO IMAGEDRIVE zeker nog niet geprobeerd? :cool:

je moe gewoon img drukken, en dan kijk welke program. open gaat en welk dvd deze gaat branden.branden.

nero kan geen img(image) branden, voor deze image kan je alcohol120% gebruiken.
alcohol12% kan overigens met de meeste images overweg.
Een ander mogelijkheid is imgburn(gratis)

Volgens mij is .img een extensie die NERO aanmaakt als je bijvoorbeeld gebruikt maakt van de optie IMAGE RECORDER

je heb twee soorte img, de een draai je onder nero en de ander draai onder imgburn of alcohol 120, maar als deze moet brande, moet je deze img even aantoetsen dan weet je zeker welk progr. deze wil branden.

Je hebt NERO IMAGEDRIVE zeker nog niet geprobeerd? :cool:

als ik bij Nero smartstart kijk zie ik een hele waslijst met programma.s maar laat die er nu net niet bijzitten.Of zit ie ergens verborgen?Heb versie 7.8 dus redelijk recent.

Je moet ook die image icoon aantoesten dan weet je waaronder die wil branden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan