.IMG bestanden worden niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

grun2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
Hallo,

enige tijd geleden heb ik bs player geinstalleerd en sindsdien zijn alle .IMG bestanden als "BS PLAYER PRO FILE" gemarkeerd.

Het volgende probleem is nu,dat DEAMON of ALCOHOL 120% de .IMG bestanden niet meer herkennen wanneer ik deze wil laden.(om af te spelen of te branden)

Ik heb bs player al verwijderd maar de "bestandstype"zijn nog steeds "BS PLAYER PRO FILE"

Hoe kan ik deze weer omzetten naar ".IMG" ??

Dat is het probleem nu,

daar staat geen puntje meer, alleen de eerste letters van ieder woord in de titel van de film maar geen .IMG of .NFO of iets dergelijks

Oké, dan verander je simpelweg de naam naar: naambestand.img en ze doen het weer.

Bedankt voor je snelle reactie,

Helaas dat werkt ook niet,wanneer ik het bestand wil laden "mount immage" dan herkent/ziet deamon nog steeds het bestand niet.

heb net nog een bestand eerst uitgepakt met winrar en dan staat er wel .IMG achter maar op het moment dat ik hem naar een map kopieer is het .IMG verdwenen.

bij bestands type staat dan wel "bsplayer pro file"

wanneer ik met het pijltje er op ga staan dan zie ik wel weer .IMG in het info balkje tevoorschijn komen.

Dan een rechtse klik op het bestand en dan kiezen voor "openen met" en dan een standaardprogramma kiezen: Daemon?

Welkom bij Helpmij.nl

@Grun2 nog geen verandering?

kun je mouten met poweriso virtual drive manager of gewoon uitpakken met de meeste iso programmas (poweriso, isobuster, magiciso, ...)

groetjes

Hallo Forum leden,

Allereerst mijn excuses dat ik (wederom) niet eerder heb gereageerd.

Het probleem is nog steeds hetzelfde maar inmiddels heb ik een ander programma geinstalleerd : CovertXtoDVD3.

Hiermee kan ik gelukkig wel de bestanden ook meteen converteren,comprimeren en branden naar een DVD.
Het duurt echter veel langer 1 a 2 uur....

Het blijft echter wel raar dat dat de .IMG bestanden(als BS PLAYER PRO file) niet meer te mounten zijn ondanks alle aangereikte tips, terwijl dit wel mogelijk was.

Is het ook mogelijk om deze bestandsnamen weer te wijzigen naar immage file (.IMG) ???

Nogmaals bedankt voor de reacties..

Zie plaatje ... je moet er wel voor zorgen dat de extentie is weergegeven.

Anders maak je dubbele extensies en dan werkt het niet.

Normaal zie je worddocument staan in verkenner als de extensie bekend is. (*.DOC)
Als je hier in verkenner met F2 wil wijzigen kan je enkel voor de extentinsie wijzigen.

Dus als je bv van doc een txt zou willen maken krijg je dit:
worddocument F2 > worddocument.txt.doc dus een dubbele extensie en het document blijft openen met Word.

Als je in verkenner de mapopties aanpast Zie plaatje kan je de extentie wel wijzigen.

Bijlagen

• extensies.jpg
    extensies.jpg
    51,3 KB · Weergaven: 80
img bestanden

ik heb een bestand gedownload ,dit is een img file.
en zou een firmware moeten zijn.

na branden naar dvd /cd kan windows hem niet herkennen.
het zou ook mogelijk moeten zijn om er een iso bestand van te maken.
ik ben nu 2 cd's verder en het enige wat er op staat is
[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21815

dus kan ik er niets mee

wie weet wat er fout gaat !

Graag een eigen topic aanmaken. Je reageerd nu in een topic van een paar jaar oud, deze is dus niet actueel meer. Tevens is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Ik zal deze nu van een slot voorzien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan