imm32.dll verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo94

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
11
hoi ik heb een probleem, als ik me laptop opstart krijg ik een error in beeld dat het bestand imm32.dll is verdwenen, maar daardoor kan ik me pc niet meer opstarten. :(

de error is alsvolgt :

de toepassing kan niet worden gestart omdat IMM32.dll niet kan worden gevonden.het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.


en dan kan ik alleen maar op ok drukken maar dan krijg ik de zelfde error,
ik heb veilige modus al geprobeert en opstartherstel ook al maar het helpt niet,

ik zou ook niet weten hoe ik de toepassing opnieuw zou moetten installeren

iemand enig idee wat ik moet doen?

alvast bedankt:rolleyes:
 
je zou kunnen proberen te scannen met het volgende (ga op naar een andere pc, sluit een usb stick aan en doe de setup erin, haal de usb uit de pc, ga naar je eige pc, start in veilige modus en doe de usb erin en dan scannen:

Scan eerst ff met de freescanner van Mbam

download Malwarebytes: http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
installeren, update en scannen (SNELLE SCAN)
(zeg ff in je volgende bericht hoeveel infecties die had gevonden)

Als de scan afgelopen is, verwijder je de virussen.
Vervolgens start je je pc opnieuw op.

Nu download je superantispyware:

http://downloads2.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe
Weer updaten en na de scan verwijder je weer de virussen, en start je pc opnieuw op.
(zeg ff in je volgende bericht hoeveel infecties die had gevonden)
 
veilige modus doet het ook niet (srry niet zo goed aangegeven :()
 
dus je kan helemaal niks meer in je pc doen? ook dus eigenlijk helemaal niet verder komen dan de opstart
 
Het hoort in C:/Windows/System32.
Dus kopieer het van iemand anders; er zijn ook sites waar je die dll-bestanden kunt downloaden (let dan op of het geen XP is).

Om het erin te krijgen zul je een bootable Preinstalled Environment-schijf moeten gebruiken oftewel een schijf met een eigen besturingsprog waarmee je toegang tot de HD-bestanden kunt krijgen.
Dan kan die imm32.dll vanaf een USB-stick worden geladen.

Ook is het misschien mogelijk met de Vista repair-schijf.
Er staat ook info bij over hoe je die schijf moet branden.
 
Laatst bewerkt:
(ik snap alleen de 1e 2 zinnen:confused: maarja ) ik ben de enige hier in omgeving met vista :eek:, maarja, ik heb wel een geval waarmee je van een normale hardeschijf een verwisselbare kan maken (bedoel je zoiets?):rolleyes:, misschien kan ik dan een keer me hardeschijf eruit schroefe en daar inplugen en menemen naar een vriend (met vista) en daar het erop zetten?

is dit een mogelijkheid ?
 
Hey,

Hoe heb jij dit dan kunnen oplossen..?
Ik zit nu namelijk met net hetzelfde probleem en weet echt niet wat ik moet doen..
Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan