immc.exe beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave Moorrees

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2002
Sinds kort krijg ik na het scannen op virussen (met Kaspersky) de mededeling dat het immc.exe bestand beschadigd is. Hoe kan ik dit herstellen. Het updaten van mijn XP insallatie m.b.v. de Windows XP cd-rom heeft niets uitgehaald.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!

Ik heb het bestand gedownload. Echter als ik het bestand wil openen krijg ik de volgende melding: Op dit systeem draait Windows 2000 (is in werkelijkheid XP). Windows 2000 bevat reeds het bestand MMC 1.2 dus wordt de installatie nu afgebroken.

Wat nu???

Het wordt steeds gekker. Eerst heb ik het bestand immc.exe gedownload, maar dat bestand opent zich dus niet (zie eerdere vraag). Windows opnieuw geinstalleerd (over de vorige versie) en updates opgehaald. Mijn systeem is nu erg traag geworden. Het opstarten duurt wel 2 à 3 minuten. De pc blijft in eerste instantie hangen op een zwart scherm met een knipperende cursor linksboven. Na enige tijd verandert de cursor even in een blauw gezichtje (?!?!) en daarna weer in de cursor. Vrij snel daarna start het systeem door. Ik dacht zelf aan een virus maar zowel kaspersky (up to date) en symantec (online) kunnen niets vinden.

Wie kan mij helpen???????

Superlangzaam opstarten!!!

Nog steeds heeft niemand mij kunnen zeggen waarom het zo lang duurt (3-4 minuten) voordat mijn PC doorstart (zie hierboven).

Graag doe ik nogmaals een beroep op jullie kennis!!!

Dave

Re: Superlangzaam opstarten!!!

Geplaatst door Dave Moorrees
Nog steeds heeft niemand mij kunnen zeggen waarom het zo lang duurt (3-4 minuten) voordat mijn PC doorstart (zie hierboven).

Graag doe ik nogmaals een beroep op jullie kennis!!!

Dave

Kaspersky had bij mij ook een zeer vertragend effect, vink hem eens uit bij msconfig\opstarten en kijk eens of het sneller gaat.
Ook gaf Kaspersky na het scannen altijd wat beschadigde bestanden aan, maar daar heb ik mij nooit iets van aangetrokken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan