immortal throne online?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Berichten
351
ey all,
ik wil graag titan quest immortal throne online spelen, maar ik heb niet zo veel geld. maar ik heb wel een vriend die de originele titan quest heeft, maar ik mag daarbij niet zijn key gebruiken omdat hij bang is dat hij dan niet meer online kan... ik mag hem wel installeren met een key die hij op internet gevonden heeft. mijn vraag is nu, zou ik, als ik immortal throne koop, die wel gewoon online kunnen spelen? of heb ik daar ook een goede key voor nodig van de originele titan quest?
 
Als het goed is kan je niet online spelen met een key van internet. Dit is ook illegaal!
En de keys die wel op internet staan zijn 9,9 van de 10 keer al gebruikt en dus kan je daar ook niet meer mee online.

Mijn tip:
Koop het spel zelf en ook de uitbreiding.
 
maar als ik de uitbreiding online wil spelen, controleert hij dan ook of de key van de originele in gebruik is? ik wil ze best kopen, maar mijn ouders (nogal ouderwets) vinden het niet goed dat ik 2 spellen koop... en ik wil echt graag immortal throne :p
 
Dat probleem heb ik nou ook altijd :p met me ouders.
Maar ik denk wel dat die het gaat controleren ja.
Probeer t zou ik zeggen...
 
anders koop ik miss voor niets een spel... ik wil echt graag immortal throne :( maar als het echt niet anders kan neem ik miss wel de officiele... maar is er niemand die het cker weet?
 
weet ik, en dat soort spellen mag ik dus ook nooit kopen xD vinden ze veeeeel te duur voor een dom schijfje. bij mij thuis geldt de regel: Niet boven de 20 euri... dat is dus ook nog een reden dat ik voor IT ga. maar dit zijn allemaal geen antwoorden op mijn vraag; die was gewoon: controleert TQ:IT ook de key van TQ bij online? anders zou ik miss TQ samen met een vriend kunnen kopen, en IT alleen. ik heb volgens mij nog een kortingsbon van vijf euro, dus dan kan ik daarmee de helft van TQ betalen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan