AnotherDutch
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 nov 2019
Hallo Allen,
Ik ben zowel nieuw hier als nieuw met websites bouwen, vandaar deze vraag:
"hoe implementeer ik eenvoudige betalingen via ideal op mijn website, zonder webwinkel?"
anders uitgelegd; ik zou het volgende willen, eenvoudig gezegd:
- op mijn website moet een knop komen met "bestellen"
- die knop moet linken naar de idealbetaling
- nadat iemand wat heeft besteld, zijn gegevens heeft ingevuld en betaald, dienen zij een PDF van mij automatisch te ontvangen... en ik moet weten wat ze besteld hebben.
Eigenlijk klinkt het heel eenvoudig... maar dat is het waarschijnlijk niet.
Momenteel gebruik ik Dreamweaver CS5 en dat wil ik graag zo houden. Maar ik ken slechts de basisprincipes om een eenvoudige website te bouwen. Behandel mij maar als een leek of totale nerd, want meer dan dat ben ik niet op dit gebied.
Ik heb me inmiddels wel ingeschreven bij Mollie.nl mocht dat relevante informatie zijn. Maar termen als API, Webhooks, _links checkout etc. zijn toch net nog iets teveel voor me.
Ik hoop dan ook dat iemand me kan helpen me de juiste kant op te sturen.
Ik ben zowel nieuw hier als nieuw met websites bouwen, vandaar deze vraag:
"hoe implementeer ik eenvoudige betalingen via ideal op mijn website, zonder webwinkel?"
anders uitgelegd; ik zou het volgende willen, eenvoudig gezegd:
- op mijn website moet een knop komen met "bestellen"
- die knop moet linken naar de idealbetaling
- nadat iemand wat heeft besteld, zijn gegevens heeft ingevuld en betaald, dienen zij een PDF van mij automatisch te ontvangen... en ik moet weten wat ze besteld hebben.
Eigenlijk klinkt het heel eenvoudig... maar dat is het waarschijnlijk niet.
Momenteel gebruik ik Dreamweaver CS5 en dat wil ik graag zo houden. Maar ik ken slechts de basisprincipes om een eenvoudige website te bouwen. Behandel mij maar als een leek of totale nerd, want meer dan dat ben ik niet op dit gebied.
Ik heb me inmiddels wel ingeschreven bij Mollie.nl mocht dat relevante informatie zijn. Maar termen als API, Webhooks, _links checkout etc. zijn toch net nog iets teveel voor me.
Ik hoop dan ook dat iemand me kan helpen me de juiste kant op te sturen.
Laatst bewerkt: