import error

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwaque

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2006
ik probeer (een grote) tekst file te importeren en krijg dan de volgende fout:
'Er is een fout opgetreden tijdens het opslaan van import-/exportspecificatie tabelnaam importspecificatie'

heeft iemand een idee waar ik de fout moet zoeken. Ik de tabel eerder zonder problemen geimporteerd.

voorbeel van een import rij. Tijdens het importeren zet ik het decimaal teken op "." ipv komma wat het scheidingsteken is.
"1A ","2222222","xxxxxxxx ","97001619","CARBAMAZEPINE TABL 200 MG/ST ","08-07-1997"," ","STUK ","4.000 "," 1"," 0.352 "," 0.154 ","1ST ","N","N","N","N","N","01-01-2011"

Laatst bewerkt:
Je zou dan moeten aangeven hoe je importspecificatie er uit ziet. Heb je al geprobeerd om het bestand in aparte delen te importeren?

ik gebruik de standaard instellingen. Ik krijg mijn gegevens wel ingelezen in een andere database. maar als ik vervolgens de tabel wil kopieeren krijg ik 'invalid argument'

een paar kolommen importeren lukt ook niet.

ik weet niet wat een importspecificatie inhoud

Ik krijg mijn gegevens wel ingelezen in een andere database.
Dat mag je nog even verder uitleggen: is dat ook een access database, is dat een access database, maar een andere versie? Gebruik je op die pc een andere importspecificatie? Kun je de tabel op de andere pc openen, en kun je door alle records bladeren zonder fouten?
Kun je eventueel het importbestand posten?

heren bedankt. ik herrinerde mij jullie vorige oplossing. comprimeren en herstellen. geen idee waarom maar het heeft gewerkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan