• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Import outlook kalender van ander account in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gum2

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2007
Berichten
80
Hallo,

Ik heb inmiddels een werkende vba code om vanuit de default Outlook kalender de afspraken binnen een bepaalde start en eind datum naar een excel sheet te importeren.
Nu wil ik echter ook de afspraken vanuit een andere agenda (ander email account / andere .pst file) naar een excel sheet importeren maar dit krijg ik niet voor elkaar (zie bijgevoegde excel bestand).

Het gaat om de volgende foutmelding :
Foutmelding.PNG


Indien ik in het bijgevoegde bestand de onderstaande code gebruik worden de afspraken netjes vanuit de kalender André (@Home) naar excel geïmporteerd.
Code:
Set myCalItems = olNS.GetDefaultFolder(olFolderCalendar).Items

Verander ik deze regel naar
Code:
Set myCalItems = olNS.GetDefaultFolder(olFolderCalendar).Folders("Sylvia (@Home)").Items
Dan krijg ik de foutmelding volgens het bijgevoegde plaatje.

Verander ik de code vervolgens weer naar een nieuw aangemaakte agenda 'test' onder de account 'André (@Home)' dan gaat het weer goed.
Code:
Set myCalItems = olNS.GetDefaultFolder(olFolderCalendar).Folders("test").Items

Hoe moet ik de code nu aanpassen om de afspraken uit de agenda 'Sylvia (@Home)' geïmporteerd te krijgen?

Agenda's.PNG
 

Bijlagen

  • KalenderTest 2.xlsm
    40,6 KB · Weergaven: 55
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan