Hallo,
Ik heb inmiddels een werkende vba code om vanuit de default Outlook kalender de afspraken binnen een bepaalde start en eind datum naar een excel sheet te importeren.
Nu wil ik echter ook de afspraken vanuit een andere agenda (ander email account / andere .pst file) naar een excel sheet importeren maar dit krijg ik niet voor elkaar (zie bijgevoegde excel bestand).
Het gaat om de volgende foutmelding :
Indien ik in het bijgevoegde bestand de onderstaande code gebruik worden de afspraken netjes vanuit de kalender André (@Home) naar excel geïmporteerd.
Verander ik deze regel naar
Dan krijg ik de foutmelding volgens het bijgevoegde plaatje.
Verander ik de code vervolgens weer naar een nieuw aangemaakte agenda 'test' onder de account 'André (@Home)' dan gaat het weer goed.
Hoe moet ik de code nu aanpassen om de afspraken uit de agenda 'Sylvia (@Home)' geïmporteerd te krijgen?
Ik heb inmiddels een werkende vba code om vanuit de default Outlook kalender de afspraken binnen een bepaalde start en eind datum naar een excel sheet te importeren.
Nu wil ik echter ook de afspraken vanuit een andere agenda (ander email account / andere .pst file) naar een excel sheet importeren maar dit krijg ik niet voor elkaar (zie bijgevoegde excel bestand).
Het gaat om de volgende foutmelding :
Indien ik in het bijgevoegde bestand de onderstaande code gebruik worden de afspraken netjes vanuit de kalender André (@Home) naar excel geïmporteerd.
Code:
Set myCalItems = olNS.GetDefaultFolder(olFolderCalendar).Items
Verander ik deze regel naar
Code:
Set myCalItems = olNS.GetDefaultFolder(olFolderCalendar).Folders("Sylvia (@Home)").Items
Verander ik de code vervolgens weer naar een nieuw aangemaakte agenda 'test' onder de account 'André (@Home)' dan gaat het weer goed.
Code:
Set myCalItems = olNS.GetDefaultFolder(olFolderCalendar).Folders("test").Items
Hoe moet ik de code nu aanpassen om de afspraken uit de agenda 'Sylvia (@Home)' geïmporteerd te krijgen?