Importen van SQL dump

• Onderwerp starter Onderwerp starter bn2vs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Hey,

Dit is een heel klassiek probleem als ik me niet vergis, maar ik vind toch geen degelijke oplossing :confused:

Ik zit met een SQL dump van 30MiB die ik wil importen in een lege db. De limiet voor importen is echter 8MB. Hoe kan ik die dump importen zonder hem in stukken te gaan liggen opbreken?

Alvast bedankt :)

Als het een sql-dump is, dan kan je die toch gewoon uitvoeren dacht ik ?
Bij mijn weten is een normale sql-dump een tekstbestand met sql-commando's in..

Als dit niet werkt kan het handig zijn te weten welke databaseprogramma's je gebruikt.

Is het een MySQL database? Dan moet je even handmatig de uploadlimiet verhogen in je php.ini / httpd.conf.

Hey,

Ik krijg dit na een bepaalde tijd, ookal heb ik de relevante waarden in php.ini verhoogd (paar x meer dan nodig als ik me niet vergis) :confused:

Script timeout passed, if you want to finish import, please resubmit same file and import will resume.

db type: MySQL
interface: phpMyAdmin
server: apache (wamp), lokaal

Ik heb na elke timeout opnieuw gestart, en na dat 5x te doen kreeg ik deze fout... :confused:

Fatal error: Maximum execution time of 300 seconds exceeded in W:\wamp\apps\phpmyadmin2.11.6\libraries\dbi\mysqli.dbi.lib.php on line 187

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het een sql-dump is, dan kan je die toch gewoon uitvoeren dacht ik ?

In plaats van te importeren dus naar je tabblad SQL gaan en de code (textbestand weet u wel) hierin copy-pasten...
Geen last van limieten niks, bovendien kan je zelf na een bepaald statement afbreken, erna opnieuw invoervak openen en het vervolg plakken :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan