importeren e-mail bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gonda

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2005
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik heb mijn computeren moeten formatteren en heb mijn e-mail berichten geexporteerd naar mijn documenten en toen op cd gebrand.
Nu is mijn computer weer goed te gebruiken, alleen lukt het mij nu niet om mijn oude e-mail berichten te importeren vanuit mijn documenten, wat doe ik niet goed.
Ik gebruik outlook express 6, ga dan naar importeren berichten, zoek de juiste map op maar het komt met de melding dat hij het bestand niet kan openen, terwijl ik zeker weet dat het bestand erin zit.
De extensie van de mail is een dbx bestand
wie kan mij helpen

groetjes Gonda
 
Je kunt de dbx bestanden terug kopieren naar de volgende locatie C:\WINDOWS\Application Data\Identities\{erg lang nummer}\Microsoft\Outlook Express.
 
ik heb hem terug gezet naar identities dat lange nummer, maar helaas zit daar geen map achter van microsoft\outlook express, dus heb ik hem in de map met identities gezet maar kan ze nog steeds niet openen. de map outlook staat wel in appl data maar niet achter identities. waar gaat het fout
 
Mik hem dan ook eens in de map application data, om een of andere vage reden kan het een andere locatie zijn.
 
ff een vraag je hoe heb je deadressen gekopier ikwil dit namelijk ook doen?? heb oook een niuwe pc waar ik de zelde email aderesssen in wil zetten?? helpmij!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan