importeren naar ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustangBE

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
hallo , ik heb een ipad2 en wil foto's en films van mijn pc naar ipad importeren.
ik heb al wat gezocht en het zou via itunes moeten gaan , pictogram foto's.
maar er staat nergens iets van foto of dergelijke.
hoe kan ik dit importeren

Sluit je apparaat via USB aan. Iyunes opent zich en aan de linkerkant zie je vervolgens je apparaat staan. Klik hierop en in het midden van het scherm, aan de rechterkant zie je foto's staan. Selecteer dit.

Gaat inderdaad via itunes.. Wat ook fijn werkt is icloud..Je hoeft de foto's maar in een map op je pc te stoppen en ze verschijnen vanzelf op je Ipad waar je ze eventueel kan opslaan.. http://www.apple.com/nl/icloud/

bij mij staat er geen "foto's" (zie bijlage)
en bij films kan ik enkel van de store downloaden of huren , er staat niets om een film over te zetten van mijn pc naar ipadNaamloos.jpg

Je apparaat is ook niet aangesloten. Als die is aangesloten zou hij onder gedeeld moeten staan, gedeeld staat er niet eens tussen.

de foto's is gelukt.
hoe kan ik er nu een film op zetten , daar kan ik geen map selecteren ?

Je moet natuurlijk wel zorgen dat er eerst films in itunes staan, daarvoor ga je boven in de balk naar bestand toevoegen (of een map met films), heb je hem eenmaal toegevoegd sluit je de ipad aan en kijk je bij ipad onder films, hier kun je ze aanvinken.

ik ga naar bestand > bestand aan bibliotheek toevoegen > kies een bestand > openen , en er gebeurt niets ???

Ondersteunde videostructuren: H.264-video tot 1080p, 30 beelden per seconde, High Profile level 4.1 met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestandsstructuren; MPEG-4-video tot 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per seconde, Simple Profile met AAC-LC-audio tot 160 Kbps per kanaal, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestandsstructuren; Motion JPEG (M-JPEG) tot 35 Mbps, 1280 x 720 pixels, 30 beelden per seconde, audio in ulaw, PCM-stereogeluid in .avi-bestande

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan