Importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

251070

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2012
Hallo allemaal.

Ik heb in Dreamweaver een site gemaakt. Deze is al een paar jaar online. Nu heb ik een nieuwe pc en wil mijn site natuurlijk gaan beheren op de nieuwe. Nu weet ik alleen niet hoe ik de (online) site over kan zetten op mijn nieuwe pc. Wie kan mij helpen? Graag een duidelijke uitleg ben namelijk niet zo heel handig. :d

Groetjes Gertie

Hallo,

De site is meestal ook opgeslagen als project in je documenten map.
Als je je documenten in je nieuwe account zet, dan staat die map daar ook in als het goed is.

Mvg,

Martin de Groot

Hallo Martin,

Dat dacht ik ook, maar ik zal wel iets fout doen. Misschien stom gedacht maar als ik in dreamweaver rechtsonder op het mapje klik krijg ik oa. exporteren te zien. Kan ik hiermee de site op een stickje zetten en hem op de nieuwe pc importeren, zonder de site op de oude pc kwijt te zijn?

Mvg,
Gertie

Hallo Gertie,

Ja, dat kan. Je kunt hem exporteren.
Alleen moet je wel even kijken of er nog extra bestanden bij zijn die nodig zijn voor de website (project).

Mvg,

Martin de Groot

Hallo Martin,

Bedankt voor je reactie. Ik denk wel dat ik het snap. Maar toch nog een vraagje. Ik ben bang om mijn site of onderdelen op mijn oude pc kwijt te raken als ik exporteer. Is deze angst gegrond of kan ik gewoon exporteren zonder dat het gevolgen heeft.

Mvg. Gertie

Hallo Martin en csshunter,

Bedankt voor jullie hulp. Gelukkig is het inmiddels gelukt en werkt alles.
Ben weer een stuk wijzer.

Mvg.
Gertie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan