IMSI mislukt - T-Mobile

Status
Niet open voor verdere reacties.

dhldhldhl

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2009
Berichten
57
Hallo, mijn oma heeft een Philips Ozeo, prepaid van t-mobile. Ze gebruikt hem haast nooit en toen ze hem laatst weer wilde gebruiken deed hij het niet, hij geeft de foutmelding "IMSI mislukt", ik heb met google gevonden dat dat betekent dat het abonnement is opgeheven (dat is wel bijzonder, want ze heeft prepaid). Is er een manier om het "abonnement" weer te hervatten, op de t-mobile website is er weinig over te vinden... Als iemand er raad mee weet, alvast erg bedankt :-)
 
Wat ik er mij van herinner ( toen ik zelf nog een pre-paid had) is dat je hem wel voor een bepaalde tijd moet opmaken/gebruiken, want anders haalt de provider de bezem door het pre-paid bestand en ben je dat nummer kwijt. Er zit denk ik niets anders op een andere prepaid kaart te kopen.
 
Wat Mumzel zegt klopt helemaal. Het opnieuw activeren van de simkaart is niet mogelijk. Het volgende staat in Algemene Voorwaarden T-Mobile Prepaid:

5.3 Het aan de Klant toegewezen oproepnummer komt definitief te vervallen,
indien de Klant gedurende een aaneengesloten periode van 6 maanden geen
actief gebruik heeft gemaakt van de Dienst of zijn/haar beltegoed niet heeft
opgewaardeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan