In beeldscherm ingebouwde webcam werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

timzuy

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2010
Ik heb een HP w2448hc waar 3 usb-poorten en een webcam in zitten. Ik heb echter onlangs een nieuwe videokaart aangeschaft waar geen hdmi-poort meer op zit (maar 2x dvi). De webcam en de usb-poorten werken dus niet meer omdat er nu een dvi-kabel tussen zit.

Ik had bedacht dat ik wellicht een usbkabeltje van mijn scherm naar mijn pc kon leggen, zodat windows mijn scherm ook pakt als webcam/usb-hub. Is dit heel raar gedacht?

geen idee heb dit nog nooit uit geprobeerd maar als je computers gaat verbinden met usb kan je kortsluiting krijgen 5v -->botsing<--5v

naah met scherm <> pc ben ik daar niet zo bang voor (vgl externe HD op netstroom via usb aan een pc), Ik zit meer met de vraag of usb het zelfde doet als een hdmi kabel, of dat mijn scherm zelf daar geen zin in heeft...

lijkt me niet hetzelfde :) hdmi vga scart dvi en zo zijn voor beeld usb is voor data transport

Die monitor heeft een USB hub aan boord. Gewoon een USB kabel tussen de computer en de monitor is voldoende. Zie ook de handleiding op pagina 18.

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan