in-cd van Nero in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

T.J.Coenraads

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2001
Berichten
370
Hallo,

Weet iemand of je In-cd van Nero ook kunt gebruiken in windows xp. Bij mij geeft hij namelijk een foutmelding.

teun
 
wat bedoel je met in cd? en welke versie gebruik je van nero
 
In-Cd kan je gebruiken in Win XP. Maar hoe luidt de foutmelding?
 
M3: InCd is een prog om CD-RW's te formatteren alsof het een floppy is (dat heet packet writing).

T.J.Coenraads: Bij mij werkt het ook goed, dus misschien is het handig om te vermelden wat je zoal geprobeerd hebt, welke foutmelding hij geeft, welke brander, welke cd-rw's, doet Nero (Express) het wel goed, enz. enz.
 
Gaat goed bij mij. Maar je kan ook XP zelf gebruiken voor het overzetten van je bestanden.
 
Heb een schone installatie van XP prof. gedaan Daarna Nero burning rom. kreeg hier de foutmelding dat deze versie niet voor xp geschikt is. Versie 5.0 Lijkt me toch sterk is pas één jar oud.

Teun
 
Als je heel per ongeluk de VIA chip aan boord hebt dan is het handiger om InCd niet te gebruiken omdat InCd niet voor die chipset is ontworpen.
 
Nou lijkt me stug hoor Pasja, nogal veel mensen hebben 'de via chip' zoals jij dat noemt (VIA southbridge), en In Cd is nog steeds het populairste packet writing programma ter wereld. Waar baseer je het eigenlijnk op?
 
Lekkere Kwal : als ik geen kreten gebruik als "volgens mij" of "m.i." of "ik denk", dan mag je rustig aannemen dat wat ik schrijf 100% "waar" is, anders meld ik het niet of schrijf ik 't anders ;)

Maar overtuig jezelf : (voorlaatste "balletje")

http://www.nero.com/en/content/helptool/818.htm#o818

enne............ kijk vooral naar de BRON (welke website...)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan