In EAC via virtuele drive een ISO rippen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb een aantal MP3 bestanden (Pink Floyd - Wish You Were Here)

Die wil ik in een ISO of gelijkwaardig bestand zetten.....

Die wil ik via EAC rippen naar 1 Wav file

Die wil ik via Audition upmixxen naar een DTS bestand

En die wil ik via CUE splitter mbv Nero branden als 5 losse tracks op een DTS audio CD.

Ik heb dit al eerder gedaan met via EAC geripte AudioCD's maar op bovenstaande manier wil mij niet lukken.

Heeft iemand ervaring hiermee, eventueel het ei van Columbus in de kast liggen?

Graag de oplossing,

Bedankt!:thumb:

ik schop even voor je. Is er eigenlijk een reden dat je het op die manier wil doen?

Ik kan elk nummer apart gaan bewerken...gewoon de MP3 omzetten in een Wav en dan in Audition/Surcode gaan DTSsen...

Maar omdat dat veel werk is qua handelingen, doe ik er liever 1 bestand van maken dmv een joiner.

Als ik echter 1 bestand heb en die uiteindelijk brand op een schijfje...kan ik niet van nummer naar nummer zappen. Ik moet em dan toch weer splitten. Ga ik echter gewoon splitten op handmatige wijze dan ben ik ook heel veel tijd kwijt.

Dus is een CUE splitter de oplossing, echter, dat ene wavfile daar kan ik geen Cue sheet mee of van maken.

Beetje moeilijk maar toch....heb ondertussen al van alles geprobeerd en de oplossing die ik nu heb is om dus de losse mp3s om te zetten naar Wav's, die te branden op CD (een herschrijfbare, die in te brengen via EAC en te rippen...met CUE Sheet in 1 Wav image...bewerken en te splitten met de CueSplitter....

Zo krijg ik dus mijn MP3's toch ge DTSst en kan er zelf mee doorzappen op de DVD speler....

:thumb:

Als het daarme opgelost is? Graag de vraag op opgelost zetten dan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan