• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

In een tabblad een tabbladstructuur maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wernervanstrien

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2013
Beste mensen die het weten,

Ik zou graag willen weten of je in een tabblad een soort van tabbladstructuur kunt creëren? Korte uitleg:

Stel ik heb een tabblad / sheet (onderin het lint weet je wel) 'projecten'. Dan wil ik dat tabblad zijn algemene 'projecten' naam laten houden, en daarbinnen werken met jaartallen. Dus in het tabblad 'projecten' de mogelijkheid om 2013 / 2014 / etc. te isoleren?

Graag reactie.

Groet,

Werner

En wat staat we zoal in je tab projecten? Even een voorbeeldje plaatsen wil ook wel eens helpen. (een excel bestandje)

Of gewoon eerst een basisboek Excel en VBA in Excel bestuderen.

Probeer 'VBA voor dummies' (de titel is niet leuk, de inhoud is beter).
Als je net zo lief in het engels leest: Excel 2007 VBA programmer's reference (Green, Bullen, Bovey, Alexander) ISBN 978-0-470-04643-2

SNB,

Dank, serieus, dank voor alle info zover. Ik kan het me voorstellen dat er teveel mensen zoals ik zijn, die te snel vragen in de ruimte gooien. Mijn bedoelingen zijn goed, maar ben zo druk dat ik vaak niet toekom aan me in dit soort zaken te verdiepen. Maar ik heb hem in huis, had hem eigenlijk al, maar had ook zoiets van afkeer tegen dat hele 'voor dummies' gedoe. Maar eenmaal aan het lezen lijkt het me wel wat! Die andere zal ik eens uit gaan zoeken!

Hoop natuurlijk nog steeds dat als ik iets aanvraag, dat er reactie op komt. Je heb al goed geholpen en met goed resultaat!

Is het overigens beter om de opzet die ik nu hanteer / waar ik naar toe wil, om dat in Access te doen?

Groet,

W.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan