• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

In Email ook Afbeelding in Handtekening plaatsen via vba

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Veen

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Via de code van Ron de Bruin lukt het mij op de handtekening uit Outlook te plaatsen in mijn geautomatiseerde mails. Echter de handtekening wordt geplaatst in tekst. Een logo, wel aanwezig in outlook, wordt niet geplaatst.

Is er ook code bekend waarmee wel de afbeelding automatisch als handtekening worden geplaatst? Het mag ook een verwijzing zijn naar een afbeelding, als dit maar onderdeel wordt van de email, desnoods als onderdeel van de body.

Alvast bedankt.

Beste Harry,
Dit ie meer een vraag voor het Outlook deel in Office.
Echter je kunt het logo ook plaatsen in je handtekening.
Vaak neemt je handtekening bij het maken van je handtekeneing het logo niet mee.
Als je het logo separaat in je handtekening plaats blijft hij wel staan en is hij zichtbaar bij de ontvanger.
Groet, |
Bas.

Beste Harry,
Dit ie meer een vraag voor het Outlook deel in Office.
Echter je kunt het logo ook plaatsen in je handtekening.
Vaak neemt je handtekening bij het maken van je handtekeneing het logo niet mee.
Als je het logo separaat in je handtekening plaats blijft hij wel staan en is hij zichtbaar bij de ontvanger.
Groet, |
Bas.

Dank voor je snelle reactie Bas. Ik zal de situatie iets meer toelichtingen. Ik heb een lijst met klanten met emailadressen in Excel. In een kolom is een code ja of nee per klantregel omgenomen. Als ik 10 klanten selecteer met ja, dan worden in een loopje naar deze 10 klanten een email verzonden, met een body die is opgemaakt in Excel.

Outlook wordt dus door mij volledig aangestuurd binnen de vba code van Excel. Om de handtekening te plaatsen wordt binnen de code verwezen naar een tekstbestand waarin mijn handtekening is geplaatst.

Dit bestandje is afkomstig van mijn personal Roaming map waarin de handtekeningen zijn geplaatst. De vraag is of ik een stukje code kan toevoegen, zodat ik eveneens mijn htm bestand (handtekening inclusief logo) kan toevoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan