in emails geen linken meer kunnen aanklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

moniquepoeh

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2007
Berichten
12
sinds ik explore 7 heb ( waar ik eerlijk gezegt nog niet erg blij mee ben )
kan ik in outlook express geen linken meer aan klikken
linken van sites
maar dit is dus alleen in mijn mailbox

maar vind het toch erg vervelend
ik heb al zitten zoeken waar ik dit zou kunnen veranderen
dat het wel weer aan klikbaar is

hopelijk weten jullie hier meer van alvast bedankt
 
Je kan dit doen in de IE7

- Open Internet Explorer
- Klik op Extra --> Internet-opties
- Klik op het tabblad Geavanceerd en klik op de optie Webinstellingen herstellen

Uw webinstellingen zijn ingesteld op de oorspronkelijke standaard waarden van Internet Explorer. Sluit hierna het scherm van de internet-opties af door op OK te klikken.

Hierna zullen ook de links in Outlook Express weer automatisch moeten openen.
 
Je kan dit doen in de IE7

- Open Internet Explorer
- Klik op Extra --> Internet-opties
- Klik op het tabblad Geavanceerd en klik op de optie Webinstellingen herstellen

Uw webinstellingen zijn ingesteld op de oorspronkelijke standaard waarden van Internet Explorer. Sluit hierna het scherm van de internet-opties af door op OK te klikken.

Hierna zullen ook de links in Outlook Express weer automatisch moeten openen.

bedankt voor de tips alleen doen nog steeds niet alle links het helaas :( :confused:
kon ook op linken klikken die zeg maar alleen blauw waren en waar dan niet persee het hele adres staat

maar alvast bedankt voor snelle reageren :thumb:
 
Dan ff in outlook naar "Extra" [opties] tabblad [beveiligen] en hier ff met getoonde opties spelen.
 
Probeer het volgende. Internet Explorer, Extra, Internetopties, Geavanceerd, scroll naar beneden tot Webpagina's bekijken, zet daaronder een vinkje voor: Browseruitbreidingen van derden inschakelen.

Als het niet geholpen heeft: ga weer terug naar dat tabblad Geavanceerd en klik op: Geavanceerde instellingen herstellen. Heeft dat wel geholpen?
 
Probeer het volgende. Internet Explorer, Extra, Internetopties, Geavanceerd, scroll naar beneden tot Webpagina's bekijken, zet daaronder een vinkje voor: Browseruitbreidingen van derden inschakelen.

Als het niet geholpen heeft: ga weer terug naar dat tabblad Geavanceerd en klik op: Geavanceerde instellingen herstellen. Heeft dat wel geholpen?

helaas het heeft niet geholpen
kan geen enkele link aan klikken dat was blijkbaar ook maar een keer dat wel lukte
helaas :(

heb al jullie tips uit geprobeert jammer genoeg heeft het niet geholpen
snap alleen niet waarom het niet meer werkt outlook express heeft hier toch niks mee te maken

bedankt iig als iemand nog iets weet heel graag :)
want vind erg lastig kan gewoon linken en linken die onder een woord staan niet meer aan klikken en dus ook niet gebruiken

een andere vraag zal ik plaatsen in het goede onderwerp
 
Ik ben erg benieuwd hoe je het hebt opgelost (en dat zijn alle mensen die dit topc lezen en nog zullen lezen ook.) :)

Ik zag ook je opmerking nog, dat heeft toch niet met Outlook Express te maken.
OE is een onderdeel van Internet Explorer, als je IE installeert, krijg je daar altijd OE bij cadeau.
 
Ik ben erg benieuwd hoe je het hebt opgelost (en dat zijn alle mensen die dit topc lezen en nog zullen lezen ook.) :)

Ik zag ook je opmerking nog, dat heeft toch niet met Outlook Express te maken.
OE is een onderdeel van Internet Explorer, als je IE installeert, krijg je daar altijd OE bij cadeau.

nou ja ik heb het niet gedaan hihi
maar heel simpel
die persoon heeft morzilla firefox geinstaleerds andere internet browser en problemen waren meteen opgelost


maar even over wat je neer zet hier boven
als je explore een nieuwe versie heeft en die instaleerd hoort lijk mij niet niet outlook express te veranderen
ik heb er anders ook nog helemaal niks over gelezen
maar goed het is op gelost gelukkig :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan