in FF verspringen site door wel of geen scrollbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

flbos

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2004
ik heb een op het oog simpel probleem maar kan zelf geen oplossing verzinnen:confused:

ik heb een website gebouwd die 770 px breed is. Deze laat ik centreren in het midden van het scherm. Alle losse pagina's hebben dezelfde afmeting dus als ik naar een ander pagina ga (met dezelfde lay-out) dan blijft mijn website steeds netjes in het midden staan en lijkt alleen de inhoud te veranderen (in werkelijkheid wordt er natuurlijk een hele nieuwe pagina geladen).

Bij twee van de pagina's van de site is het in een resolutie van 1024*768 niet nodig om te scrollen. In IE blijft dan toch rechts de scrollbalk staan maar is deze niet te gebruiken. Hierdoor blijft mijn website netjes in het midden. In FF springt de scrollbalk echter weg en wordt ook deze ruimte voor de site benut. Aangezien mijn website precies in het midden staat verspringt deze nu (logischerwijs) iets naar rechts. Maar dit wil ik dus niet!!!!

Iemand die een oplossing heeft zodat mijn website zowel in IE en FF netjes in het midden blijft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan