in firefox probleem met het spelen van een game

Status
Niet open voor verdere reacties.

fene50

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2012
ik gebruik firefox,en ik speel soms pool op omgpop.nooit een probleem had tot gisteren,wilde ik pool spelen,en het beeld haperde.weet er soms iemand wat dit zou kunnen zijn.heb een pc akoya medion E4200 D.en heb windows 7.grtjes fene50

Dat ligt aan flash, sinds de laatste update van adobe is het waardeloos.
Een oudere versie van flash lost het probleem op.
Zie het artikel in webwereld

heb het ff gespeeld ,geen problemen hoor ,
je verbinding zal even minder zijn geweest

nee want ik heb het in internet explorer gespeeld en ook in google chrome,en geen probleem.doe ik het open in firefox,dan trerug het probleem.grtjes fene

ja hoor zx81 het was de flashplayer die problemen gaf.firefox had een update gedaan naar 13.0.1,en ik had flashplayer 11.3.300.dus dit heeft veel problemen weer.ik heb de install gedaan,en daarna terug de flashplayer 10.3.183 installeerd.in de help van firefox vind je het terug,hoe je dit moet doen,moest er nog iemand daar problemen mee hebben.grtjes fene vraag is opgelost

Dat is mooi, het computerleven is immers zwaar zonder firefox.

terug problemen met firefox en flashplayer

er is terug een probleem als ik een game speel,die crasht terug.ik heb dan een vroegere versie van flashplayer installeert,en toen was het probleem opgelost. nu kreeg ik een melding dat er een programma niet goed werkte,en dat ik flashplayer moest updaten naar 11.3.300.268.dat heb ik dus gedaan,met als resultaat ,terug een probleem als ik een game speel.dus wat moet ik nu doen?heb ik flashplayer 11.3.300.268,dan is er een probleem met het spelen van een game.installeer ik een vroegere versie van flashplayer,dan is er een probleem met een programma die niet goed werkt.heeft er iemand een poilossing daarvoor?grtjes fene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan