In game filmen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantje10

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2012
Hallo,

Ik heb een vraagje ik wil namelijk graag in game filmen.
Maar Fraps filmt maar een klein stukje beeld, Gamecam ofzo.. snap ik niet en Camstudio ook niet.

Alvast bedankt J-W

Met Dxtory kan je games filmen en zelfs in meerdere formaten enzo. Het heeft meer opties dan fraps.

Met Dxtory kan je games filmen en zelfs in meerdere formaten enzo. Het heeft meer opties dan fraps.

laat maar over dat movie maker.
maar ik heb een hotkey ingesteld om te filmen maar als ik mijn spel speel en op de hotkey duw dan gebeurd er niks.:confused:

Hallo,

Het is gelukt ik heb een nieuwere versie van Fraps gedownload en nu doet hij het goed.
Alleen nu is het probleem Fraps maakt hele grote bestanden en ik wil graag weten of dat kan.

MVG Jan-Willem

Dat kan prima... ongecodeerde AVI bestanden zijn knettergroot inderdaad... op mijn iPhone is een filmpje van 1 minuut zelfs al groter dan 5 MB.
Misschien toch eens Dxtory uittesten?

Dat kan prima... ongecodeerde AVI bestanden zijn knettergroot inderdaad... op mijn iPhone is een filmpje van 1 minuut zelfs al groter dan 5 MB.
Misschien toch eens Dxtory uittesten?

Heb ik al gedaan maar dan druk ik op de hotkey en dan wil ie niet gaan filmen fraps doet het goed en ik heb het toch alleen maar nodig voor youtube ik gebruik movie maker om de bestanden kleiner te maken.

MVG Jantje10
P.S. Check ff mijn youtube kanaal wobelaarlivenl;););)

Google is je vriend :)

Ik gebruik zelf Screenflow. Maar ik heb een mac en ik weet niet of dit er ook voor windows is. Het filmt in HQ en ik heb er tijdens het gamen weinig last van.

Antwoord op jou vraag.

antwoord op:Hallo,

Maar Fraps filmt maar een klein stukje beeld, Gamecam ofzo.. snap ik niet en Camstudio ook niet.

Alvast bedankt J-W :

Je kunt dxtory gebruiken, dat is bedoelt juist om alleen games mee te filmen/op te nemen.
je kunt de free versie hier downloaden: http://dxtory.com/v2-download-en.html het enige nadeel is wel dat er in jou opgenomen filmpjes dxtory.com staat geschreven.
Het is om uit te proberen en als je het wat vind dan kun je hem bijv kopen heb ik ook gedaan, koste me 10 volgens mij?. Als je nog vragen heb over de instellingen enzo moet je het maar zeggen;).

Gr. just4gamesplay

antwoord op:Hallo,

Alvast bedankt J-W :

Je kunt dxtory gebruiken, dat is bedoelt juist om alleen games mee te filmen/op te nemen.
je kunt de free versie hier downloaden: http://dxtory.com/v2-download-en.html het enige nadeel is wel dat er in jou opgenomen filmpjes dxtory.com staat geschreven.
Het is om uit te proberen en als je het wat vind dan kun je hem bijv kopen heb ik ook gedaan, koste me 10 volgens mij?. Als je nog vragen heb over de instellingen enzo moet je het maar zeggen;).

Gr. just4gamesplay

Hallo,

Dxtory doet het goed en alles maar als ik mijn filmpjes in windows media player wil bekijken zie ik alleen maar wit.
En ik heb een computer uit 2006 ofzo misschien nog wel ouder dus...

Groet Jan-Willem

Hallo,

Het is al niet meer nodig bedankt iedereen die mij geholpen heeft ik gebruik nu Camtasia Studio 7.

Groet Jan-Willem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan