In gebruik door een ANDERE gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schelledraad

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2014
Ik heb op mijn bedrijf een Excelprogramma met macro's erin. Sinds wij op Windows 7 zijn overgegaan krijg ik regelmatig de melding dat het programma in gebruik is door een ANDERE gebruiker, terwijl ik zeker weet dat niemand ermee bezig is. In Excel krijg je dan ook de melding WIE die andere gebruiker is. Het lijkt me dus echt een Windowsprobleem. Iemand enig idee ?

Gr

Frank

Die melding is doorgaans gewoon correct. Raar dat je noemt dat de andere gebruiker die het bestand in gebruik heeft/had wordt vermeldt maar je blijkbaar niet even de moeite genomen hebt met die aangeduide gebruiker te overleggen of die Excel (en het Excel-bestand) wel op de normale manier heeft afgesloten.

Tijs.

Als het bestand op de server staat kun je bij de eigenschappen (R-muis) vaak zien wie hem het laatst gebruikt heeft...

Nee, de melding is ANDERE gebruiker en niet WELKE gebruiker. Ik ben inmiddels zover dat ik weet dat het een Windowsprobleem is, maar vooralsnog niet opgelost.

Niet de melding die je krijgt... maar " bij de eigenschappen (R-muis)" van dat bestand... en dat heb je nog niet gedaan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan