In homesite tags met hoofdletters

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2001

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2001
Hallo,
Een hele simpele:
Ik kan niet meer vinden hoe homesite de tags automatisch in hoofdletters schrijft.
Waar vind ik dat?
bvd,
Eric

Even los van je vraag; tags mogen niet meer in hoofdletters (al een tijdje niet, maargoed).

Wellicht dat HS het daarom niet meer ondersteund..

In 4.5 was het zoiets als:
options > settings > html > lowecase all tags
Maar dat weet ik niet zeker meer..

t.

Geplaatst door teacher
In 4.5 was het zoiets als:
options > settings > html > lowecase all tags
Maar dat weet ik niet zeker meer..

t.

Kies daar dus uppercase :p

Maar hoezo mogen tags niet meer in hoofdletters worden gezet? Ik gebruik sowieso wel lowercase, maar volgens enkele bronnen is dat heus niet verplicht.

Bedankt voor de reacties. Heb het gevonden onder markup languages en dan lowercase afvinken. En Teacher, hoofdletters mogen écht dus wel. Ik gebruik het gewoon voor het overzicht.
Eric

Nog ff een reactie van mij:

Geplaatst door eric2001
Bedankt voor de reacties. Heb het gevonden onder markup languages en dan lowercase afvinken. En Teacher, hoofdletters mogen écht dus wel. Ik gebruik het gewoon voor het overzicht.
Eric

Teacher heeft wel deels gelijk, als je een beetje met je tijd mee gaat en XHTML(DE nieuwe webstandaard) ga gebruiken. mag je geen uppercase (hoofdletters) gebruiken!

vanaf html4 was lowercase een "aanbeveling".
vanaf xhtml is het idd verplicht.

Leer jezelf nu gewoon aan om alles klein te schrijven, alle tags af te sluiten (denk aan /p) en alle atributen te quoten ( " ) dan kom je een heel eind met xhtml.

Als je zegt: "ik gebruik het voor het overzicht" Dan vraag ik me af waar syntax highlighting voor is. :P

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan