in hulpschermpje ineens onderstrepen weg; hoe op te lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
als ik wil onderstrepen of zo, gebruik ik altijd het hulpschermpje dat te voorschijn komt als je rechter muisknop indrukt. Onderstrepen staat er ineens niet meer in. hoe krijg ik dat terug?
 
Niet geheel het antwoord dat je zoekt, want dat is een beetje afhankelijk van de versie waarmee je werkt, maar je gaat jezelf een heleboel tijd besparen als je vet, cursief en onderstrepen aan- en uit zet met de sneltoetsen <Ctrl>+<b>, Ctrl>+<i> en Ctrl>+<u>. Of typ je ook met je muis?
 
dag michel,
ik doe dat ook vaak, maar als je in bestaande tekst iets aan weergave wilt veranderen, werkt rechtermuisknop sneller...
 
Valt wel mee met die snelheid; ik selecteer dan met de muis (rechterhand) en gebruik de sneltoetsen met de linkerhand.
Maar goed, ik wacht nog op antwoord: welke versie?
 
Dat maakt het een stuk ingewikkelder; in Word 2003 en ouder was het aanpassen een fluitje van een cent.
Kijk maar eens hier.
 
ik heb 2013 in huis. maar dat is toch bèta?
ik ben verder bang dat ik alles kwijtraak als ik installeer. is het veel beter dan 2010?
 
Voor zover ik weet is 2013 een productieversie. En verschilt hij niet bovenmatig van 2010. Wat meer zegt: je gaat er nog steeds niet sneller van typen ;)
 
wel al even gekeken, maar nog niet bekeken. ziet er zo ingewikkeld uit, tenminste voor mij als leek
 
Dat is het 'voordeel' van meegaan met je tijd; geen enkele productiviteitswinst, en een hoop nieuwe grijze haren. Noem mij één persoon die niet voldoende heeft aan Word 97 voor zijn dagelijks werk; ik ken ze niet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan