in IE blijft history staan na opslaan .jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

dr stupid

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2001
ik heb deze vraag ooit eens gepost maar kreeg helaas t probleem niet verholpen.

Als ik bijv. bij noem maar wat,via Google een foto download,
dan krijg ik na het verwijderen van mijn geschiedenis,en delete mijn cookies( IE opties geschiedenis verwijderen en cookies deleten,) run ook nog eens mru blaster, spybot enz, dan blijft alsnog mijn history staan.

op het moment dat ik de gesavede jpg uit de map (bijv mijn afbeeldingen) verwijder en de prullenbak leeg,

dan pas kan ik de history in IE verwijderen,,dat is toch raar of niet,,,kan niet eens meer een gifje jpegje, saven.

wie kan mij helpen, ik moet voor mijn werk een paar dingetjes photoshoppen, maar zelfs als ik t op mijn stick zet blijft de history staan, op zich geen probleem maar hij raakt op den duur wel erg vol...

iemand?

ik heb het programma geprobeerd, heeft erg veel junk files verwijderd, maar helaas is het probleem niet opgelost, sterker nog nu blijft mijn history altijd staan, ook al download ik geen afbeeldingen, ook mru blaster krijgt het niet voor elkaar. spybot naar mijn idee ook niet gevonden, er staat wel wat maar die stonden er al voordat dit probleem zich voordeed, de rest van alle troep is verwijderd,

ps frapant is dat mijn vorige pc dit probleem ook had
(toen 98 nu xp) of heeft een huisgenoot iets erop geplant waardoor die history blijft staan?

wat nu? k snap dr niks meer van.

Dat wordt nu puzzelen :(

Dit is geen probleem wat gemaakt wordt door windows, maar een probleem dat een ander progamma veroorzaakt, het is nu de kunst om dat uit te zoeken.

Vergelijk de progamma's die je ook op W98 draaide.
Zo te lezen maak je ook vaak gebruik van spy-ware removers.

(kleine history van mijn)
Al maanden had ik een probleem, dat ik bij een mp3 extensie mijn rechtermuis niet kon gebruiken, kreeg dan de melding van explorer.exe fout.
Wat was nu de oorzaak !!
Om een progamma te registreren moest ik een registratie key invullen, het progamma ad-aware zag deze als spyware en verwijderde gegevens uit het register, zodoende werkte mijn rechtermuis functie niet.

Ik vermoed dat dit bij jou ook aan de hand is.
Ik adviseer om de progamma's waarmee je foto bewerking toepas om deze opnieuw te installeren.

Voor dat je alles gaat uitpluizen kan je nog proberen om IE en outlook te herstellen.

Stop hiervoor de xp cd in een drive, ga naar start > uitvoeren > typ hier sfc /scannow let op de spatie, klik op óke.

succes laat de uitslag even horen.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan