In Internet Explorer is een fout opgetreden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

orchidboy

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Hallo,
Wie kan mij helpen met bovenstaand probleem. Mijn Explorer knalt er steeds onverwachts uit. Er wordt veel gegamed op mijn pc en dus veel gerefreshed en wisselende links gebruikt. Steeds vaker knalt de explorer eruit met een foutmelding. Eerst met IE 6.0.
Toen overgestapt naar IE 7. Dit hielp niet dus alles opnieuw geinstalleerd. Echter geen verbetering. Ik wordt er zo langszaam aan gek van.
Is een andere browser zoals Firefox de oplossing ?

hopend op een antwoord

mvgr. Albert

Ja dat is ook echt een goeje op lossing FIREFOX rules >><< maar je kan ook effe wat anders doen <<>>

open je internet explorer en ga naar extra en dan naar internet opties als het engels is gewoon naar de onderste button :D

Kijk eerste wat je startpagina is als je ziet dat de startpagina is verander maak er een van war je altijd naar toe wil van mij is www.GOOGLE.nl

Dan zie je daar onder tijdelijke internet bestanden <<ik verwijder het dagelijkes maar tegen wordig gebruik ik FIREFOX>> begin eerst met cookies te verwijderen<< en druk dan OK>> als hij klaar ik ga dan bestanden verwijderen die ongewenst op je pc komen>> zet ook een vinkje bij ofline bestanden>> als je dat heb gedaan misschien dat het bij jou wat langer duurt ga je pc opnieuw opstarten

en kijk effe of het weer gebeurd zo ja

GEBRUIK GAN FIREFOX

http://www.firefox-downloaden.nl/default.asp?aff=1&gclid=CIfbvfuTzokCFRdgMAod-XUvPw

Was het maar zo simpel.
Die optie heb ik al tig keer geprobeert. HELAAS! geen resultaat.

Dan raad ik je aan om firefox te gebruiken HEB zo 2 jaar mee gewerkt eerlijk zeggen noooit wat gehad wow firefox :D

Heb Firefox geprobeert. Maar deze is super traag bij mij. foto's laden slecht of helemaal niet. Dit is dus niet de oplossing. Wie weet het wel?

Wat je kan proberen ( standaart antwoord maar wie weet): boel laten scannen op spyware. Daarnaast kan je ook register en je HD ontdoen van troep met ccleaner.

als je internet explorer te irri vind, en firefox te traag, kan je anders eens de opera browser proberen. die kan je hier downloaden http://www.opera.com/ . voordelen zijn is dat opera weinig ruimte inneemt op je harde schijf ( hier zo'n 11 mb ). Daarnaast surft het ook best lekker en veilig ( geen lekken ).

Werk al jaren met deze browser en vind het prima. Proberen kan geen kwaad. :)

succes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan