in kom me server niet meer op met netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
ik kom ineens niet meer mijn server in vanuit het netwerk
ik krijg dat ik niet de juiste machtigingen heb. ik heb al wachtwoorden van de gebruiker opnieuw ingevoert, server opnieuw gestart. fiorewall probeeren uit te zette, maar dan doen het het nog niiet. hoe kan dit zo ineens.
de server was uit of starte ineens opnieuw op
ik heb niks gedaan en dus ineens kom ik mijn netwerkn iet meer in.
naar de server

gebruikersnaam en w8woord is het zelfde
machtiging van delen van map is ook; dat oppgegeven gebruiker er in mag.

\ikj krijg het niet voor elkaar.

HELP
 
Krijg je een foutmelding als je wilt inloggen ??
heb je trouwens alle updates van win2k3 geinstalleerd.....welke versie is het.?
 
nee, ik wil ook geen update vesder installeren, het werkt zo als het moet werken. en ineens op een keer kom ik netwerk niet meerin, al een paar computers starte opnieuw op dat ik opnieuw moest inloggen.
misschien dat het virus is, ik hen namelijk geen virus scanner hierop
scande meestal via het netwerk, maar ook niet elke dag, waak....
zag wel ergens een exe file. maar die heb ik verwijdert
die exe file wilde verbinding met internet zag ik in sygate, en dat logo zag ik in C:\ staan
later ook nog in common files. (in menu start programma's een snelkoppeling daarheen), allebij verwijdert. ook die verborgen map in common files. waar dat bestand instond.

heb windows al paarkeer opnieuw gestart.

ik kom mijn werkgroep al nie teens meer in
ik heb niet de juiste machtigingen voor deze netwerkbron, krijg ik.
 
Laatst bewerkt:
alle computers inmijn netwerk, heb ik geen machtingen voor mijn eigen werkgroerp

als ik klik op "Zoeken naar computers in werkgroep" komt er dat ik geen machtigen heb, en dit ook bij alle andere computers in mijn netwerk.
 
ik heb weer verbinding met het werkgroep, maar ik kom nu nog niet in de computers

gebruikersnaam en wachtwoord zijn wel het zelfde. heb ook nog het wachtwoord opnieuw ingevoert op bijde pc's maar dit wil nog niet helpen.
:evil:
 
1. ik heb wachtwoord van het gebruikersnaam al opnieuw ingevoert op de beide pc's
2. ik heb de computer opnieuw gestart, wat ook niets uithaalde.
3. ik heb de firewall uit gezet helpt ook niet.
4. ik heb virus scanner geinstallerd, virussen zijn nu wel weg denk ik.
5. ik heb \\computernaam ingevoert bij adres. helpt ook niks.

ik krijg de melding dat ik geen machtigingen heb. ineens uit het niets.
dit heeft het altijd goed gedaan. wat kan ik hier aan doen?
wie weet dit.

ik heb mappen gedeelt met machtiging, dat niet elke gebruiker op netwerk de mappen in kan. op die pc.
meestal kwam i kwel de pc in met netwerk, maar de mappen die ik daar aanklikte kwam ik niet in.

ik heb ook al bij het delen machtiging verandert, de gebruiker verwijdert. en opnieuw er in gezet. helpt ook niks.
 
Zitten we heir allemaal uit ons neus te eten ???
wanneer krijg ik hier andwoord op :D:D :confused: :mad: :cool: :) :shocked: :thumb:


IK BAAL HIER HEEL ERG VAN, JULLIE KAN HET NIKS SCHELEN DATUURLIJK...
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien een groep 'everyone / iedereen / domeingebruikers / een grote groep die (bijna) iedereen bevat' als toegangsrecht 'WEIGEREN' gegeven?

Weigeren is het hoogste recht: dus dan kan niemand er meer bij.
Windows geeft overigens een melding dat je met rechten op groepslidmaatschappen dingen goed fout kunt doen.
 
Heb je misschien een groep 'everyone / iedereen / domeingebruikers / een grote groep die (bijna) iedereen bevat' als toegangsrecht 'WEIGEREN' gegeven?

Weigeren is het hoogste recht: dus dan kan niemand er meer bij.
Windows geeft overigens een melding dat je met rechten op groepslidmaatschappen dingen goed fout kunt doen.

waar kan ik dat dan weer aanzetten...
 
????????????????????????

alles wort hier gesloten op aparte andere onderwerpen. :(

ik begin dan wel weer opnieuw voor de duidelijkheid.



ik ben nu al wat verder. ik heb met hijackthis bttray.exe uitgeschakelt. nu zit deze ook niet meer in mijn firewall, die daar eerst wel zat, en verbinding met het internet wilde hebben. nu krijg ik ook geen virus meldingen meer. maar ik kom nog niet met een andere pc, in deze computer.
ik krijg de melding;
\\computernaam is niet toegankelijk. u hebnt mogelijk niet de juiste machtigingen voor deze netwerkbron. Neem contact met de beheerder van de server op als u wilt weten of u toehangsmachtigingen hebt.

Aanmeldingsfout: de gebruiker heeft geen toestemming gekregen het aangevraagde aanmeldingstype te gebruiker op deze computer..

ik dacht dat dit alleen bemachtigt was voor het delen van de mappen, maar ik kom de hele pc niet meer in. van af een andere computer naar deze. (Waar dit overgaat) wat moet ik hiervoor doen.
 
Laatst bewerkt:
hoe heb jij je domain ingedeeld ??
gebruik je zwevende profielen ??

Heb je voor de login een script gemaakt of ??
 
ik heb geen domein. ik gebruik werkgroep

gebruikersnaam en wachtwoord is het zelfde, en altijd gedaan.
ik kom altijd er in, als ik inlog op mijn eigen computer met het zelfde wachtwoord op de computer waar de map gedeelt is met machjtiging met dezefde gebruiker. maar ik kom er nu nog steets niet in
misschien nog door dat virus wat ik hat. meestal kom je wel in de computer via het netwerk, maar de gedeelde mapeen zijn dan beveiligt, nu kom ik dus nergens in, en ook niet inde gedeelde mappen dus niet eens in de cmputer.

als ik ping krijg ik:

Pingen naar musicserver 192.168.1.xxx met 32 byt gegevens (1x)

daaronder staat 4x "Time-out bij opdracht."

Ping-statistieken voor 192.168.1.xxx
Pakketten: verzonden = 4, ondvangen =0, verloren = 4
(100% verlies).
 
com computer nog niet in

ik heb al een week dat ik een computer niet meer in kom, ik keek in mijn taakbeheer daar zag ik "MSDTC.exe" en hier achter stond iets met netwerkservice, ik kon deze niet beindigen, want het kwam weer terug. toen ging ik zoeken naar dit bestand; en kwam dat uit.
is dit nou het probleem dat ik die computer niet meer in kan. ik krijg deze melding.:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
\\computer is niet toegankelijk. u hebnt mogelijk niet de luiste machtigingen voor deze netwerkbron. Neem contact met de beheerder van de server op als u wilt weten of u toehangsmachtigingen hebt.

Aanmeldingsfout: de gebruiker heeft geen toestemming gekregen het aangevraagde aanmeldingstype te gebruiker op deze computer..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





heeft dit ermee te maken en hoe kan ik dit oplossen.
 
als ik op mijn server ipconfig /all doe zie ik bij WINS-proxy ingeschakeld.... ja staan. en het zou lijkt mij best daardoor kunnen komen, dat ik die server niet in kan (mijn server)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan