In kunnen stellen Router.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topgear

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Hallo,

ik heb ondertussen gevonden hoe ik mijn router kan forwarden. Alleen kom ik niet meer op het gedeelte waar ik de boel moet instellen! Ik zoek eerst mijn gateway nummer op als volgt:

- Start
- Uitvoeren
- cmd
- ipconfig/all

Dan zie ik dat mijn standaard gateway 10.0.0.138 is. In mijn browser type ik dus: http://10.0.0.138/ in. Vorige week kwam ik toen bij het gedeelte waar ik mijn router (Thomson-Alcatel 510 4.0) kon instellen. Maar nu geeft de PC aan op het gedeelte waar de site moet komen: ''De pagina kan niet worden weergegeven''. Hoe kom ik in het gedeelte om mijn router in te stellen? Alternatieve wegen? Of een manier om dit op te lossen?

Alvast bedankt!

Victor

Nee dat is het probleem juist, ik kom niet op het configureergedeelte van mijn router:( Iemand anders die raad weet?

Waarschijnlijk heb je de poort geforward die normaal naar je router gaat. Je zou kunnen proberen om je router te resetten...

Vaak zit er een knopje op de router om deze te resetten

Dat vinden mijn ouders vast niet goed, omdat ik dan de boel in huis in de war kan schoppen. Ik zit namelijk via het centrale modem beneden aangesloten. Vandaar.

10.0.0.150 is het volgens mij

Dat is hem niet hier... Is er geen alternatieve weg om er te komen?

zet je ip gegevens eens hier neer.
dus een ipconfig lijstje

Komtie:

IP.jpg

10.0.0.150
je moet niks in de adresbalk zetten dus helemaal leeg en dan de cijfers intoetsen.
en anders
10.0.0.138
zonder iets er voor.

maar dat kun je weghalen als je typt.

Welke poort heb je geprobeerd te forwarden? waarschijnlijk is je ip van je router/modem idd 10.0.0.138

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan