In mail alleen mogelijkheid tegels plaatsen ipv pictogrammen ,en manier om é te typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miralotta

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2013
Goedendag .

Ik heb een MSI touch computer gekocht waar door de winkel Windows 8 op is geïnstalleerd , ik gebruik G-mail en stuur vaak foto's in de mail mee , ik ben Mac gewend , nu klik ik op het paperclipje om foto's toe te voegen en krijg steeds maar tegels ( dus de naam of het nummer van de foto en niet de foto zelf , het pictogram ) ik verander dit dan elke keer in pictogrammen zodat ik zeker weet dat ik de juiste foto stuur maar vind dit erg omslachtig .

Ik heb bij "deze computer ' het proberen aan te passen en bij 'afbeeldingen' , krijg het niet voor elkaar ..

En als ik deze é wil typen zou ik alt en 130 op het nummer blok rechts moeten typen , dat kan toch niet waar zijn dat het alleen zo kan ?

Bedankt voor hulp en uitleg alvast .

Hallo deze é dat kun je o.a. bereiken met Alt Gr - toets indrukken en ingedrukt houden en dan de e indrukken. En hoe is het met andere mail programma's die foto's versturen gaat dat wel. Of is dit alleen maar bij Gmail. Je zou Internet Explorer eens opnieuw kunnen instellen. Maar of dat zin heeft weet ik niet. Proberen dus.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de é , in andere mail programma's heb ik hetzelfde probleem , het zal een foefje zijn en zou daar graag achter komen , vind dit zeer omslachtig .

Bedankt voor de moeite nogmaals .

Ik kan gewoon een é typen door eerst het streepje en dan de e.

Bedankt , ja zo deed ik het vroeger ook op Windows maar bij deze computer lukt dat niet , eerst alleen dus die alt en cijfers 130 en door tip van Manamana met alt gr en dan e , dus dat is opgelost .

Het andere en eigenlijke probleem over de tegels ipv pictogrammen in de mail is niet opgelost , de jongen in de winkel heeft me wat tips gegeven maar dat is het ook niet , ik wil gewoon de foto die ik in bijlage wil dmv het paperclipje zien ipv de naam van de foto , ik wil het ook niet met die fotokiezer doen omdat dat veel te lang duurt .

Dus gewoon net als op het bureaublad een pictogram zichtbaar en deze kunnen kiezen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan