In nieuw venster laden gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hallolaf

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
90
Goedemorgen,

ik zit thuis met het volgende. Als ik op een link klik in internet explorer (6.0) waarbij de site in een nieuw venster geopend wordt, dan wordt die site niet geladen. Als ik de pagina stop en vervolgens ververs dan wordt die pagina wel in dat venster geladen...
Weet iemand wat dit kan zijn?

Groeten,

Olaf
 
toevoeging

Sinds de explorer dit doet, kan ik ook niet meer zoeken via bewerken, zoeken. Ik krijg dan een foutmelding sub run of zoiets...
 
Nee niet bij de hand, ik ben vandaag aan het werk. Ik zal vanavond eens kijken.
 
Ga naar Start/Uitvoeren en type SFC, gevolgd door een klik op OK of door ENTER. Vervolgens kies je voor de optie "Een bestand van de Setup-diskette uitpakken", type bij 'naam' oleaut32.dll, en klik op OK.

Bij 'terugzetten vanuit', kies je de plaats waar je Windows installatie cabs staan, dus plaats de Windows CD-Rom in de drive, en type bijvoorbeeld D:\Win98, of blader er naartoe.
Het bestand moet terechtkomen in C:\Windows\System.
Het wordt automatisch door het programma uitgepakt.

Daarna moet je even opnieuw opstarten.

Opgelet: maak eerst even een kopietje van je huidige Oleaut32.dll, en bewaar dat buiten de Windows\System map.

Werkt meestal.

Groetjes,
 
Bedankt!

Bedankt voor de tip. Ik heb het bestandje terug gezet en nu doet ie het weer. Ik kende het commando SFC trouwens ook nog niet.

Groeten,

Olaf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan