In/out verdeling geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

HolyPanther

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2004
Ik zoek een programma waarmee ik mijn in en uitgangen van mijn computer allemaal appart kan regelen om de functie van een uitgang of ingang te bepalen. ik heb nu de originele soundmax drivers (integrated audio on mobo) en kan hiermee maximaal 5.1 geluid bepalen waarbij de line out front speakers zijn, de line in de bas is en de microfoon rear is. Ik heb aan de front aansluiting op mijn kast nog een een front out zitten(zelfde als achter front) en een mic 2 die wel nog als gewone mic werkt. Ik zou het beter vinden als ik alles appart kon regelen en zou kunnen kiezen welke ik gebruikte dus kent iemand een goed programma hiervoor? :)

Laatst bewerkt:
Je kan dat toch met de configuratie van je AC '97 doen.
Configuratiescherm>geluidseffectenbeheerder>configuratie van luidspeakers.
Als je de front aansluitting wilt gebruiken,moet je volgens mij de Surround kit inschakelen.
Heb je ook Jack sensing, zodat je een plug aansluit en deze automatisch gededecteert wordt?

neej dan kan je niet alle uitgangen appart bepalen wat er uit komt. ik wil een programma dat zelfs mijn 5 uitgangen allemaal front zou kunnen maken of alle 5 rear. en vooral mijn sub uitgang is nutteloos want ik heb geen apparte sub ingang op mijn versterkers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan