In photoshop gecreëerd eigen template samen voegen met Wordpress CMS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sleepy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Berichten
100
Hallo!
Ik heb al even rond gekeken op google maar kom heel veel troep tegen eigenlijk waar ik niks mee kan. Wat ik eigenlijk wil is mijn gemaakte layout in photoshop laten draaien met wordpress.

Het omzetten van mijn layout naar HTML is geen probleem.. alleen dan nu de ham vraag, hoe zorg ik dat deze helemaal goed loopt met wordpress? dus dat ik pagina's, berichten kan posten en deze goed worden verwerkt in mijn Wordpress.

Zou iemand mij hiermee uit de brand kunnen helpen!!
Alvast bedankt!
mvg.
 
Wat jij wilt kan niet. Wat je wel eventueel kunt doen, is Artisteer gebruiken. Daarmee kun je Wordpress templates maken. Je zit dan echter nog steeds vast aan de opbouw van Wordpress.

Mocht je echt het design wat je gemaakt hebt met photoshop 1 op 1 overnemen, dan zul je flinke PHP kennis moeten hebben, want dan moet Wordpress helemaal aangepast worden. Onbegonnen werk m.i.
 
Anatomie van een template

Dit gaat niet over een template met de naam 'Anatomy'
maar over de anatomie van een template (of: theme)

Met andere woorden:
hoe werkt een theme
welke mappen zitten er in de theme-map
en welke onderdelen heeft een theme nodig
om een pagina samen te stellen.

Heeeel handig:
http://yoast.com/wordpress-theme-anatomy/
:thumb:
 
Okaj, dankjewel. Wat eigenlijk een beetje gedachten is dat ik een CMS voor mijn website heb. aangezien wordpress wel lekker werkt. en ik veel links zag van hoe je je photoshop layout in wordpress kan verwerken, dacht ik dat dit wel met wat php,css kennis zou kunnen.
Iemand nog een handige oplossing voor en toevoegen van een CMS systeem in mijn website?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan