In router verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sucre

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Ik heb al een paar jaar draadloos internet,
maar nu zit ik thuis steeds met het probleem dat ze zien wanneer ik online ben.
Ik zou dit graag niet hebben.
Is er een mogelijkheid dat ik een scriptje of software installeer dat mijn signaal wordt geblokkeerd ofzo?

geef meer uitleg,begrijp je niet.
De router houdt bij wie een ipadres aanvraagd.

Of bedoel je dat het lampje bij wlan gaat branden als jij verbindt via het draadloze signaal? Daar is niets aan te doen (of je moet het lampje er uit slopen)
Maar wat is er erg aan dat men ziet dat je online bent/gaat?

Of kan men gebruik maken van je netwerk? Of hoe of wanneer, waar zien ze dat je online bent? Ik snap je niet?

Het is thuis, mijn ouder zegt steeds dat hij kan zien wanneer ik verbinding maak met het netwerk, hij zegt dat hij dit in zijn router ziet.

Dat kan hij zien, en je kunt je niet verbergen.
Jij hebt namelijk verbinding met die router en dus worden er op die router zaken geregistreerd. nu kun je wel logs wissen en dergelijke dat er na afloop niets meer terug te vinden is maar ten tijde van de connectie is er te zien wat er aangelogt is.

Oke, die logs kan je zeker niet verwijderen vanaf mijn pc dan?
Niet dat dat me zozeer omgaat maar lijkt me wel leuk om te kunnen zien.

als jij op de router kan inloggen, dan kun je vermoedelijk ook de logs weggooien, maarja een leeg log valt ook op ;)

Ik ben ermee verbonden(inc. netwerksleutel) heb ik dan al genoeg om in de router in te loggen?
En heb ik daar nog extra software bij nodig?

Hmm.. is het terecht te
vragen waarom je dit allemaal wil verwijderen?

Het is thuis, m'n stiefpa zit wel eens erover te drijgen nou is het wel makkelijk als ik er alvst he een en ander over wete als hij het echt gaat blokkeren enzo, niet dat ik verkeerde sites bezoek. Maar dan kan ik mijn reguliere spelletjes en MSn niet meer spelen en gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan