in welk e-mail prog xp of win7 kan de huidige struc van mijn OE 6 XP importeren ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

anton13

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2015
Beste mensen,
Ik gebruik xp prof met een legale licentie van MS tot 2017.
Dan zal ik naar win 7 moeten.
Ik gebruik nu outlook express 6 in XP prof.

Ik zoek een e-mail prog waarbij de huidige directory structuur van mijn outlook express 6 XP behouden blijft bij het importeren.
Het moet zodanig zijn dat ik in dat prog het importeren later ook in win7 kan doen als ik over schakel.
Er staan nu ruim 2000 mails in mijn achrief in zeker 50 directory.
Daarnaast heb ik ruim 24 actuele directories.
Als ik die niet meer heb ben ik blind.
Ik hoop dat iemand deze oplossing heeft gevonden en toegepast.
met vr grt.
anton prins. ( 77 jaar jong).

Hallo Anton. Daar hebben ze al wat over geschreven hoe het een en ander moet.

In 2017 is er dan denk ik al windows 10. En om je een tip te geven dus lees onderstaande maar eens eerst door.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Klik hier (bron) (Sabine van Erp) voor een uitgebreide uitleg.

Ik heb het niet toegepast.

Ik weet niet of je gmail hebt. Dat is misschien ook een optie om alles misschien daar naar toe te verhuizen. Haal er iemand bij als je het te moeilijk vind

Laatst bewerkt:
Als aanvulling op manamana: In elk geval geval zou ik, voor dat ik iets deed, alle mails goed exporteren, zodat je ze in elk geval behouden houdt.
Aanvankelijk dacht ik aan Windows Live Mail,onderdeel van "Windows Live Essentials". Volgens de systeemvereisten loopt die echter alleen op op xp 32 bit: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/windows-live-essentials-system-requirements. Wel vreemd, want hij loopt wel op de ander 64 bit systemen.
Maar je zou het eens kunnen proberen. Je hebt immers toch niets te verliezen.

Laatst bewerkt:
al geprobeerd.

lieve mensen,
bedankt voor de suggesties.

windows live mail mailer een zootje van de verdeling in dirs is zoek. is al geprobeerd.
de link van manmana gaat over het adresboerk en niet de mail.
Thunderburd heb ik ook al geporbeerd.
Ik heb een eigen server waar de mail op staat dus gmail is geen optie.
Ik hou me aanbevolen voor nog meer suggesties.
groetjes
anton

Anton. Wel handig een server. Je zou wel alvast hier eens een kijkje kunnen nemen voor wat het dan waard is. Groet Manamana

Klik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan