in welke directory waar staan de windows-mail mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peko

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
Berichten
155
hoi,

wie kan mij vertellen in welke directory de windowsmail mappen (postvak in concepten enz) staan. En dan bedoel ik uiteraard in Win7.

bij voorbaat dank
Pe
 
Laatst bewerkt:
Nergens, Windows 7 heeft geen Windows mail meer. Windows 7 wordt geleverd zónder mailprogramma.
Als jij al hebt gemaild dan zou dat moeten zijn gebeurd met een mailprogramma dat niet tot 7 behoort.
 
win 7 heeft wel degelijk een mailfunctie. deze bevindt zich in de mappen programs files en programs files (x86) genaamd windows mail ( misschien gecopieerd uit vista maar dit terzijde)
ondertussen ben ik er ook achter waar de "bibliotheekmappen" zich bevinden n.l. in
gebruikers / "gebruikersnaam" / appdata / local / microsoft / windows mail

maar na een crash worden na het starten van windows mail wel depopup van de accounts (invoervelden) weergegeven waar je de gegevens van deze accounts kunt invullen waarna de berichten worden opgehaald. Echter, en nu komt het, de windows mail interface (ofwel de GUI) wordt niet getoond. RaRa wat is er te doen om dit weer zichtbaar te krijgen???

P
 
Laatst bewerkt:
win 7 heeft wel degelijk een mailfunctie. deze bevindt zich in de mappen programs files en programs files (x86) genaamd windows mail ( misschien gecopieerd uit vista maar dit terzijde)
ondertussen ben ik er ook achter waar de "bibliotheekmappen" zich bevinden n.l. in
gebruikers / "gebruikersnaam" / appdata / local / microsoft / windows mail

maar na een crash worden na het starten van windows mail wel depopup van de accounts (invoervelden) weergegeven waar je de gegevens van deze accounts kunt invullen waarna de berichten worden opgehaald. Echter, en nu komt het, de windows mail interface (ofwel de GUI) wordt niet getoond. RaRa wat is er te doen om dit weer zichtbaar te krijgen???

P

Windows 7 wordt NIET met een mailprogramma geleverd.

Je kunt wél de Windows mail voor Vista downloaden en gebruiken onder 7, danwel je hebt een upgrade 7 over Vista heen geinstalleerd hetgeen jij kennelijk hebt gedaan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan