• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

In werkblad vert.zoeken naar Naam, daarvan plaatje weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmiesch

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Ik heb ik Excel een lijst staan met namen van A1 tot A1000
In B1 t/m B1000 heb ik allemaal pasfoto's van deze personen staan.

Van D2 t/m D11 staat een tabel die Excel ophaalt uit een ander bestand met bepaalde criteria. In D2 t/m D11 staan 10 namen die in de lijst uit kolom A voorkomen.
Nu wil ik in E2 de formule om in A1:A1000 te zoeken en ophalen moet Excel dan het plaatje dat in B1:B1000 staat...

Is dit mogelijk?

Wigi, bedankt voor de snelle reactie.
zoals het daar is lukt het mij echter niet. Zou jij anders voor mij willen doen dmv 16 verschillende pictogrammen in de B kolom
En 16 verschillende namen in de a kolom...

In mijn geval betreft de A kolom een formule en hier is het een filter, is dat een probleem?

Hang jouw bestand bij en dan zal er wel iemand naar kijken als het uitkomt.

Oke is goed.
Ik heb 2 bestanden waarbij ik het wil gebruiken. Die met namen is vertrouwlijk dus voeg mijn schema voor het EK van 2008 wel bij, daar is dit ook van toepassing.

Ik wil in O die plaatjes van de namen in P... deze plaatjes wil ik ophalen uit AC van de namen uit AD.

Hopelijk kan iemand me helpen!

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan