in Win-7 problemen met Nero 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Notaris

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2006
Hallo,
Ik ben overgegaan op Win-7 en nu werkt Nero heel vreemd.
Ik gebruik Nero-10 net als in XP-Prof. maar als ik nu een SlideShow wil maken, wat helemaal lukt tot aan het branden
Als ik ga branden komt plotsklaps de melding

"Fout bij het schrijven videodata: i/o fout in dvd engine."

Kan niet aan brander liggen, want in XP Prof. geeft het geen problemen.
Heb trouwens nog een nwe externe Samsumg brander liggen en daarmee wordt dezelfde fotmelding gegenereerd.

Ben wel niet zo heel technisch, aar dit is voor mij een raadse;l.
Wie kan mij helpen. Wil natuurlijk het liefste met Win-7 werken.

Groetjes
Notaris

Laatst bewerkt:
ik neem aan dat je win-7 bedoeld. Ja dat werkt verder goed, maar ik knutsel nogal veel in Nero, zodat dit een groot gemis is.
Ik begrijp niets van die melding.
Kan gewoon een dvd branden met iets anders erop, maar niet met Nero

Probeer eens zo'n SlideShow te branden naar een image. Dus (in Nero): Recorder -> Choose recorder -> Image recorder

Als dat wel lukt (resulteert in een .NRG of .ISO bestand) dat .NRG of .ISO bestand branden met een ander programma, bijv. ImgBurn

Ook kan het zijn dat de compilatie te groot is voor de brandbare CD/DVD die je wilde gebruiken.

Succes,

Tijs.

Goh , bovenstaande tip kan inderdaad helpen. Het probleem kan dus gewoon zijn dat de hardware wel werkt in Windows 7 , maar blijkbaar toch niet goed werkt met Nero. Het kan dus wel degelijk liggen aan Windows 7 hoor ;)

Nee ik bedoel PROGRAMMA Nero is het vetste dikste programma...

Probeer infrarecorder eens of imgburn is je pc gelijk sneller ;)

@lord4163: Even een recap: Ik lees het alsof andere brandprogramma's wél werken, dus je 'vraag' uit je vorige posting is naar mijn mening allang beantwoord:
"Kan gewoon een dvd branden met iets anders erop, maar niet met Nero "

Probleem is dat een cd die je samenstelt met de extra mogelijkheden van Nero niet via/met een ander brandprogramma dan Nero gebrand kunnen worden. Vandaar dat de topic-starter voor zijn SlideShow vast zit aan Nero.

We horen hopelijk snel van de topic-starter of mijn 'omweg'-manier van branden wél werkt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan