In Windows 11 veel letters halfvet/semibold

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jansen!

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2024
Besturingssysteem
Windows 11 Home 23H2
Office versie
365
Ik vind het vervelend dat in Windows 11 vaak de "broodtekst" halfvet word weergegeven,
Bij bijvoorbeeld Thunderbird worden inkomende berichten halfvet (semibold) getoond, terwijl deze bij beantwoorden weer normaal (regular) zijn.

Ook zo bij de tekst in een nieuwsbrief die ik ontvang.
In Windows 10 in GMail:
1729014600728.png

In Windows 11 in GMail:

1729014617055.png
Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen?

post is al op een ander forum gepost

Laatst bewerkt:
post is al op een ander forum gepost

Ja, en?

Crossposten zonder dat te melden. Dat is héél erg niet netjes en druist tegen forum etiquette in :).

Ik heb inderdaad de regels niet gelezen (en nog steeds niet, eerlijk gezegd...), maar wat is er tegen om een vraag op diverse fora te plaatsen? Des te meer zielen, des te meer eventueel bruikbare antwoorden, toch?
En Helpmij en Nationaal Computer Forum zijn toch niet aan elkaar gelieerd?
Op het andere forum heeft men overigens minder moeite mee... ;)

Dat is natuurlijk je volste recht op meerdere fora een vraag plaatsen. Ik heb het ook meegemaakt dus ik spreek uit ervaring.
Als je nog eens een vraag post altijd een verwijziging als je het ook op een ander forum plaatst kan ik je meegeven als tip.

Zo ziet iedereen wat er op verschillende forums schrijft als oplossing op je vraag .

op sommige forums als je dubbel post kan je zelfs een ban krijgen.

Op het andere forum heeft men overigens minder moeite mee... ;)
Dat is nog maar de vraag; het feit dat nog niemand daar een opmerking over heeft gemaakt op dat forum wil niet zeggen dat het daar als wenselijk wordt beschouwd. Crossposting an sich mag uiteraard, hoe meer pijlen je afschiet, hoe groter de kans dat je raak schiet :). Maar wat dus wél gebruikelijk is, is dat je dat in je berichten ook vermeldt, zodat helpers op forum A kunnen zien of de door hun bedachte oplossing niet al eerder is gegeven (en al dan niet afgekeurd door jou).

Heldere uitleg. Ik zal het in het vervolg melden.

Als er nou weer sprake van is, houd het dan kort en bondig. Crossposten mag maar je moet dat melden en een link hier plaatsen.

Ergens niet mee eens, ga zelf niet uitleggen en in discussie, druk dan op de rapporteerknop en een moderator handelt dat indien noodzakelijk af.

op sommige forums als je dubbel post kan je zelfs een ban krijgen.

Daar gaan we niet over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan