In Windows Verkenner heb ik geen menubalk en werkbalk meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
In Windows Verkenner zijn de menubalk en de werkbalk verdwenen. Met de rechter muisknop kun je het beeld wijzigen, maar ik zie niet waar je de menubalk en de werkbalk terug kunt plaatsen. Hoe??

Hoi,

Daat staat gewoon onder de optie Beeld bovenin de balk, als je dat ook niet ziet moet je eens op [Alt] drukken...

:)

Bedankt joh. Als de menubalk weg is, is Beeld natuurlijk ook verdwenen;-)

Maar de Alt toets is nieuw voor me. Fijn. Zelf werk ik in Vista, maar de pc's waarom het draait, zie ik morgenvroeg weer en dan zal ik dat even testen. De vraag blijft dus nog heel even onopgelost.

Klopt, ik kan die balken ook nooit uit elkaar houden :p.

Laat maar weten als het (niet) lukt!

Uhm, beetje laat, maar toch.... waar moet ik precies klikken voordat ik de Alt toets gebruik?

Gewoon in het midden van verkenner, naast een bestand. Het zou ook kunnen dat je hem eerst even ingedrukt moet houden. Dan verschijnt de balk weer die eerst verborgen was.
Probeer anders ook eens [Alt] + [L] tegelijk, dit zou je gelijk in het Beeld menu moeten brengen. Of [Alt] + [ B], dan kom je bij Bestand.

Laatst bewerkt:
Ik had hetzelfde probleem ook.
Omdat hier uiteindelijk geen werkende oplossing tussen stond: druk op F11 en je krijgt een basisbalk te zien. Met rechtsklikken kun je nu al je werkbalken weer activeren.

gaaf joh

Hoi, bedankt voor je reactie anderhalf jaar na dato, ruim;-)

Ik kan het op dit moment niet nakijken maar vind het echt heel leuk dat je nog de moeite neemt om te reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan