In Windowsbestand terug veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaverburg

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2002
Ik heb een bestandje waar normaal windows omvraagt of het programma op internet gezocht moet wordenof dat je kan kiezen uit een lijst van programma's verandert wat ik ongedaan wil maken. Hoe verander ik dat terug?

rechtermuis openen met.

P.s volgens mijn heb je hem geopent en je weet niet waarmee die eigelijk geopent zou moeten worden , in dat geval vertel even om wat voor een extentie het gaat 3 letters achter de punt .

Re: nee

Geplaatst door Mirandaverburg
Ik wil het juist terug verandert hebben, dus in de orspronkelijke staat.

Als je de oorspronkelijke staat weet , dus waar hij normaal mee geopent word kun je dat bij de verkenner >extra> mapopties> weergave veranderen .

Uhm

Het was een bestand zoals in de bijlage, hoe krijg ik dat stap voor stap voor elkaar?

Bijlagen

• bestand.jpg
    bestand.jpg
    13,9 KB · Weergaven: 52
Re: Uhm

Het was een bestand zoals in de bijlage, hoe krijg ik dat stap voor stap voor elkaar?

Niet zo makkelijk die bestanden zijn er meer , waarom wil je die trouwens terug hebben ? heeft het bestand ook een naam en dan bedoel ik achter de punt de extentie

oei

Ik had iets fout gedaan, en wil die fout herstellen, want anders raak in de war. Voor het type moet ik ff kijken, maar kan dat na het weekend, want ik moet nu stoppen.

Re: IMG en Z01

IMG bestand zag ik net ff snel

en de ander is een:

Z01-bestand

Een IMG bestand kan heel veel zijn zie hier kunt het beste rechtermuis op bestand klikken en dan bij eigenschappen op wijzigen klikken en dan kijken bij de aanbevolen programma`s

Met Z01 bestand doe je het zelfde maar kijk dan of er het programma winzip tussen staat , en dan wijzig je hem in winzip .

Z01

Ok, ik doe maar een screenshotje

Waar de twee maal een blauwe e staat moet als de meeste anderen zijn. Dus HitAprlCD1.z0 en HitAprlCD2.z0 moeten net zo'n bestand zijn als HitAprlCD1.z1 en HitAprlCD2.z2 . Door die fout is ook HitMeiCD1.z0 en HitMeiCD2.z0 automatisch aangepast.

Enig idee?

Bijlagen

• screenshot hit.jpg
    screenshot hit.jpg
    69,6 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
Weet je wat er op die CD`s staat foto`s muziek of films , dan kun je daar een programma aan koppelen om ze mee te bekijken ?

hoi

Muziek, maar dat is ingepakt.

Ik krijg het niet uitgepakt.

Ik denk dat dat komt doordat ik iets fout heb verandert, maae weet nu niet hoe ik die icoontjes terug kan veranderen in de orsprokelijk staat. Nu gaan al die icoontjes met zo'n bestand om en dat wil ik niet, want dat is dus fout gegaan.

ik snap het wel maar de icoontjes zijn niet belangrijk het gaat erom waaraan ze gekoppelt zijn .
als je normaal dat icoontje aanklikte toen ie nog goed was , welk programma , ging ie die muziek dan afspelen ???

En om die zip bestanden uit te pakken moet je even deze downloaden , misschien heb je al zo`n programma op je pc , dan is het recgternuis en unzippen :D

Als ik een vergelijkbaar bestand open krijg je wat er in de bijlage staat

Bijlagen

• screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    35,8 KB · Weergaven: 23
Ik heb een unzip programma 8.1

Als ik een vergelijkbaar bestand open krijg je wat er in de bijlage staat

Bijlagen

• screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    35,8 KB · Weergaven: 20
Configuratiescherm\mapopties\bestandstypen. Daar staan die genoemde extensies tussen. Daar kan je ze eventueel aanpassen of zelfs wissen. Dan zal Windows opnieuw met het verhaal komen.

Groetjes,
Bennie

Ok makeer daar dus wat in de screenshot staat het onderste vakje en klik ok het volgende dat je krijgt is dat je kunt kiezen uit programma`s daar kies je voor mediaplayer .

Je zult niet de icoontjes krijgen als voor heen maar dat is ook niet belangrijk daar kun je niets mee :D

Thanks Bennie

Het is nu eindelijk weer in oorsprokelijke staat terug.

Ook iedereen die verder geholpen heeft bedankt.

Nu eens kijken hoe ik het hele pakket kan omzetten in een CD (mp3), want dat wil ook niet erg lukken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan