~$ in Word bestandsnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jackazz

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Hoi,

Ik zit al eigenlijk een hele tijd met een vraag. Namelijk heel vaak als ik een Word document afsluit/open zie ik dat er ook een ~$.doc versie van dat document is.

Weet iemand misschien wat deze ~$.doc versie is?

Dit is hetzelfde document, maar bestaat alleen als deze in word wordt bewerkt. Anders zou namelijk wanneer je bij wijzigingen opslaan voor nee kiest de oude versie (zonder ~$) al overschreven zijn en deze dus niet meer bestaan.
Het is dus de versie waar tijdeljik de wijzigingen in worden aangebracht tot deze worden opgeslagen en Word wordt afgesloten.

Dit is hetzelfde document, maar bestaat alleen als deze in word wordt bewerkt. Anders zou namelijk wanneer je bij wijzigingen opslaan voor nee kiest de oude versie (zonder ~$) al overschreven zijn en deze dus niet meer bestaan.
Het is dus de versie waar tijdeljik de wijzigingen in worden aangebracht tot deze worden opgeslagen en Word wordt afgesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan