In Word structuur kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertas

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Heb ineens problemen met Word (Office 2000 Pro) . Als ik Word aanklik, of open vanuit programma's, krijg ik alleen maar het kale document voor mij. Ik heb dus biovenin geen menu meer met bestand, bewerken, etc. kan dus ook geen werkbalken aanroepen... Weet iemand hoe dat kan? Ik heb wel een volledige systeemscan uitgevoerd via de onlinescanner van Housecall, die trof geen virus aan, terwijl Norton wel een backdoor Trojan aantrof en verwijderd heeft.
Weet iemand hoe ik mijn menustructuur weer terugkrijg?

Bedoel je te zeggen dat je een helemaal kaal beeldscherm hebt? Geen randjes meer waarin je eventueel kunt klikken? Geen venstertje met tekst ergens? En hebben de overige office-onderdelen dit ook?

Klopt bovenin alleen maar de blauwe balk met Document1, verder niets. In de andere Office toepassingen (Access en Excel) is het wel goed.

Vreemd...heb je geprobeerd om een bestaand document te openen?

beats me. Als je die blauwe balk wegsleept is er niets te zien, neem ik aan. Omdat de andere office onderdelen wel goed functioneren lijkt het een weeffout van word...ikzelf haat het, maar misschien is opnieuw installeren van Word een optie. Ik weet verder niets te adviseren, helaas. Sterkte en succes.

Bedankt voor je aandacht, ik wacht nog even of er misschien nog meer oplossingen binnenkomen....

werkbalken

Hopelijk begrijp ik het goed: Je werkbalken zijn weg??
Ik vind installeren wel een erg simpele oplossing hoor.
Gelijk de rigoreuse aanpak...
Misschien zijn je werkbalken van je beeldscherm afgeschoven?
Pas eens je resolutie aan en kijk of je ze dan wel ziet.

Probeer anders je normal.dot te verwijderen.
Misschien helpt het.
(start>zoeken>bestanden of mappen>normal.dot)
Kan geen kwaad, bij het opstarten van Word wordt namelijk een nieuwe normal.dot aangemaakt.

vrgr. Maaike

Robertas,

Probeer eens linksbovenin je toetsenbord ..... de esc-toets in te drukken ........

.... of met je muispijl naar helemaal bovenin je scherm te gaan en menu: beeld > volledig scherm aan te klikken .....

Sluit dan Word af en start weer.

Ik verneem van u.

Succes Teun

Beide bovenstaande opties werken niet, de ESC toets reageert niet.. en normal.dot kan ik niet eens vinden als ik via search intyp "normal.dot"...
Als ik onder een ander profiel inlog (Bij XP) krijg ik wel het normale word-scherm............ Vreemd.

Robertas

Geef (tijdelijk) in de verkenner bij Mapopties... op, dat je ook verborgen mappen en bestanden, de extenties van bekende programmabestanden en systeembestanden wilt kunnen 'zien'. Zorg dat je wel als beheerder bent 'ingelogged' .

Voor elke 'gebruiker' - zoals door jou aangegeven - wordt een aparte normal.dot aangemaakt.
In veel gevallen in de map [username]\application data\microsoft\sjablonen.
je verwijdert het sjabloon, terwijl Word NIET actief (dus afgesloten) is.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan