SuperFries0123
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 apr 2009
- Berichten
- 101
Hallo daar,
Sinds een paar dagen wil mijn zusje haar mobiel weer gebruiken,
maar op de achtergrond van het "main"-scherm staat er : "Inactieve SIM".
Ik weet dat dat betekent dat er te lang niet met ge-sms't of gebelt is.
Ik denk dan ook dat er een nieuwe SIM gekocht moet worden, maar ik ben
hier om te vragen of er ook wat anders aan gedaan kan worden, zoals bv.
nieuw beltegoed toevoegen, contact opnemen met KPN of iets anders.
Iemand een idee?
Helpmij!
Sinds een paar dagen wil mijn zusje haar mobiel weer gebruiken,
maar op de achtergrond van het "main"-scherm staat er : "Inactieve SIM".
Ik weet dat dat betekent dat er te lang niet met ge-sms't of gebelt is.
Ik denk dan ook dat er een nieuwe SIM gekocht moet worden, maar ik ben
hier om te vragen of er ook wat anders aan gedaan kan worden, zoals bv.
nieuw beltegoed toevoegen, contact opnemen met KPN of iets anders.
Iemand een idee?
Helpmij!