Inactieve SIM-kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperFries0123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
101
Hallo daar,

Sinds een paar dagen wil mijn zusje haar mobiel weer gebruiken,
maar op de achtergrond van het "main"-scherm staat er : "Inactieve SIM".
Ik weet dat dat betekent dat er te lang niet met ge-sms't of gebelt is.

Ik denk dan ook dat er een nieuwe SIM gekocht moet worden, maar ik ben
hier om te vragen of er ook wat anders aan gedaan kan worden, zoals bv.
nieuw beltegoed toevoegen, contact opnemen met KPN of iets anders.

Iemand een idee?

Helpmij!
 
Hoi,

Zou toch zeker eerst eens contact met desbetreffende profider proberen op te nemen en sim kaart zit nog wel goed
 
@nasy

Dan moet je er dus geld aan uitgeven :confused::confused:

Ps en welk gat bedoel je snap deze niet helemaal:confused:
 
Laatst bewerkt:
Hehe leuke discussie hier, maar zoals jullie allemaal
zeggen ben ik er nu inderdaad van overtuigd dat er
een nieuwe komen moet. Toch bedankt! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan