Inbel verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pegasus

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2001
Wellicht een wat vreemde vraag maar ik wil graag mijn inbel verbinding niet meer laten inbellen. De laatste tijd wordt mijn pc 's avonds erg veel misbruikt om in te bellen. Nu heb ik een rekening gehad van de KPN van meer dan 300 euro en wil hier een eind aan maken. De pc weghalen of password protecten is niet mogelijk. Is er een manier om een OS-file te renamen zodat inbellen niet meer kan (foutmelding oid). Ik heb de TCP/IP settings bij het bellen al weggehaald maar zonder resultaat. Dus maw kan ik een file deleten of veranderen zodat er niet meer ingebeld kan worden ?

Zou de computer maar eens uitgebreid controleren op spyware.

Spybot

en

Ad Aware

zijn hier geschikt voor.
Eerst updates draaien alvorens te laten scannen.
Lijkt een beetje op een trojaans paard.

Succes

Ik bedoel dat het personen zijn die achter de pc zitten en inloggen. (nachtshift)

Bellen ze ook op jouw account of gaat het alleen maar via jouw pc (modem) ??

Anders zou je een ander wachtwoord kunnen nemen
of je zet een wachtwoord in de bios...

Remy

Geplaatst door Pegasus
Ik bedoel dat het personen zijn die achter de pc zitten en inloggen. (nachtshift)

Hoi,

Waarom geen beveiliging met een wachtwoord??

Daar zijn progjes genoeg voor.Kijk hier maar.

Grtzzz.

tring tring (kassa)

Ik zou inderdaad maar eens gewoon kijken of er inderdaad niet een mogelijk is om gebruikers aan te maken met paswoord protectie, wat voor windows draai je?

Inbellen kan altijd, als ze een eigen acount hebben aangemaakt via een andere provider kun je beveiligen wat je wil maar ze kunnen nog steeds hun gang gaan.

groetjes jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan