Inbellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mimi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mimi

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2002
Hallo,
Ik was vanmiddag even een spelletje aan het doen op het net. Even niet opletten en ik was voor 20 minuten spelen 20 x € 0,70 kwijt. Moest even een plugin laden om te spelen..... en KASSA.
Ineens werd ik me dat kleine icoontje rechtsonder gewaar.
Is er een instelling in XP om je hiertegen te waarschuwen.
Dus zoiets als LAN verbinding wordt gesloten of is dit niet mogelijk ?
De site waar dit gebeurde was www. terradesk.nl. Jullie zijn gewaarschuwd.

Vast bedankt Mimi

Hoe vervelend ook je moet gewoon zelf opletten!! Je moet altijd nog Ja zeggen tegen zo'n Plug In en de meeste zoniet allemaal gaan je geld kosten.

Ja Raymond ben ik helemaal met je eens en ik ben diegene die iedereen er dus altijd voor waarschuwt. En dan overkomt het jezelf. Maar kinderen kunnen je op die manier een hoop geld gaan kosten.
Trouwens ik heb 2x verkeerd in mijn geschiedenis gekeken, hier is het echte adres playtetris.nl. Sorry dat ik 2 maal de verkeerde site heb vermeld.

Mimi

Als je die € 14 als leergeld ziet valt het misschien nog mee?

Ik werk met win 98 maar dit kun je toch instellen bij je internetopties in het congif. scherm., want je gaat dan over op een andere verbinding.... of ... je hebt effies liggen slapen en niks gezien.

Ja geslapen heb ik zeker!!! Dom !
Bij internetopties - verbindingen staat dat een LAN-verbinding niet van toepassing is op een inbelverbinding, dus volgens mij is dit niet in te stellen of vergis is mij.

Werk je met kabel of telefoonlijn? LAN is volgens mij voor kabel.
Als extra, download Spyware Blaster en zet deze op je PC. Wel regelmatig updates halen!!
Je vind het progje hier: http://www.wilderssecurity.com/spywareblaster.html

Goede bescherming voor "dialer's" die soms stiekem op de achtergrond draaien. Je ziet het niet maar je merkt het op je rekening :D:D

grtz
falco

Bedankt Falco voor de tip. Program staat erop.
Ik heb een ADSL verbinding, dus bij inbelverbinding kun je geen voorkeur opgeven.
Mimi

Een gewaarschuwd man/vrouw telt voor twee, dus ook ff gedownload. Ik was bij mijn modem gewend dat ik een waarschuwing kreeg als ik overging op een andere verbinding sinds ik adsl heb, heb ik hier eigenlijk ook niet meer over nagedacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan