inbelvenster

Status
Niet open voor verdere reacties.

island

Verenigingslid
Lid geworden
27 dec 2000
Als ik offline in Outlook bezig ben dan springt steeds het inbelvenster op. Ik moet het dan wegklikken om door te gaan met mijn bezigheden. Even later springt het weer op. Hetzelfde heb ik overigens bij het werken in Word.
Kan ik daar iets aan doen?

wat voor internet verbinding heb je? gewoon gratis of adsl /kabel?

heb je in extra/ accounds/ maar een inbelverbinding staan? want als je er meer hebt staan zou dat wel eens zo kunnen zijn dat die andere verbinding reageerd?

er staan twee accounts omdat ik bij planet 2 emailadressen heb.
Het venster had deze vervelende eigenschap echter al voordat ik het tweede account had.

je kunt bij de instellingen bij "inbelnetwerk" de optie kiezen: Nooit een verbinding kiezen" aanvinken.

John bedankt voor alle moeite tot nu toe.
Ik heb dat bij instellingen gedaan.
Nu springt dat venster echter nog steeds op.
Het blijkt dus nog niet de goede oplossing te zijn.
Misschien moet ik er wel mee leren leven, maar het is zeer irritant.

Heb je de computer al eens gecontroleerd op spyware m.b.v. Spybot en/of adware 6.0??

Henk kun je aangeven op welke wijze spyware invloed kan hebben op mijn probleem?

Indien je een dialer (SW-portal of MS7531 of iets dergelijks) op je computer hebt staan, probeert deze ook via word en/of outlook verbinding met de buitenwereld te zoeken, dit zijn 0900 nummers.

Heb je bij inbelnetwerk alleen maar in Outlook gekeken voor je e-mail adressen of heb je ook gekeken bij de inbelverbinding van Internet Explorer??

Op beide plekken (outlook express en IE) staan dezelfde instellingen mbt het inbellen.
Dialers heb ik niet -- pas nog gecontroleerd-

inbelvenster irriteert

Lees hierboven voor mijn probleem, dat nog niet kon worden verholpen.

Ook geen vinkje staan bij 'Elke ...minuten op nieuwe berichten controleren?' (in OE/Extra/Opties) Klinkt simpel maar je kan het per ongeluk wel aangevinkt hebben.

Laatst bewerkt:
Gezina, dat heb ik inderdaad, nl. elke 30 minuten.
Alleen: het probleem doet zich vanaf de eerste minuut voor.

Vink het toch maar eens uit, kijken of het idd hier niet aan ligt.

En hoe lang duurt het, nadat je het inbelscherm hebt weggeklikt, voordat deze weer verschijnt? 30 min idd? Kan best zijn dat die 30 min ingaan als je het 1e inbelschermpje hebt weggeklikt. Wat voor firewall heb je? Eventueel daar uitzetten dat Word (WinWord.exe bij mij) geen verbinding mag maken.

Laatst bewerkt:
heb je ook in je config.scherm bij inbelnetwerk de optie
"Nooit een verbinding kiezen" aangevinkt?

Geplaatst door testje
heb je ook in je config.scherm bij inbelnetwerk de optie
"Nooit een verbinding kiezen" aangevinkt?

Testje, daar moet staan aangevinkt 'altijd mijn standaardverbinding kiezen,' bij gebruik van een tel. modem.

Die mag daar wel aangevinkt staan, je kunt op die manier alleen zelf een verbinding maken, hij belt dat niet meer automatisch in als er een programma om vraagt.

(en noem me alstublieft John)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan